APUA! Miehenlaukeaminen

Vierailija

Mieheni ei ole oikeastaan koskaan lauennut yhdynnässä ja vauva haaveissa :( Muutenkin tuo laukeamattomuus omalla tavalla koettelee itsetuntoa, niin minun kuin miehenikin. Kaipaisin vinkkejä nettisivuista ja ennen kaikkea toisten ihmisten kokemuksia.. Ahdistaa!

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Meidän ongelma on toisin päin.

Mutta teidän ongelmaan, eli pitempi esileikki miehellesi Esim: hoitele ensin käsillä ja sitten suulla ja sitten vasta itse asijaan.

Vierailija

Pikkaisen tarkennusta, taas alkaa kyllä olla noiden vauvahaveiden vuoksi suorituspaineita :S Mutta nyt ollaan hakemassa oikeasti ratkaisua tähän ongelmaan..

dt on juurikin deep throat..

-ap

Vierailija

ns. muumumukimenetelmää, siitä saa tietoa lisää mm. setan sivuilta. Ei kannata tosin käyttää muumimukia vaan ihan kertakäyttämukeja :)

Vierailija

Meillä on ollut sama ongelma aikoinaan. Ennen minua mies oli lauennut vain muutamia kertoja eläessään naisen sisään, sama sitten jatkui minun kanssani. En ollut ikinä ennen kuullutkaan moisesta ongelmasta, joten kyllähän asiasta kriisintynkää syntyi. Suihinotossa ja käsipelissä kyllä laukesi aina.

Kun vauvaa alettiin toivoa, niin me teimme niin, että muilla konsteilla (suu ja kädet) hilkulle asti ja sitten vasta sisään. Tärppi oli nopea ja vauvahaave yhteinen suuri toive, joten seksi ei mennyt missään vaiheessa vain suoritukseksi. Mutta kyllä minä koko ajan toivoin, että kunpa mies laukeaisi "normaalisti". Pohdin usein, että minussa täytyy olla jokin vika, kun mies ei laukea helposti.

Nyt lapsia on jo kaksi ja mies laukeaa normaalisti, joskus jopa nopeasti. Muutos tapahtui tuon ensimmäisen raskauden alkamisen jälkeen. Emme tiedä, mistä asia johtuu:)

Kokeilkaa siis tuota "viime hetkellä sisään" -tekniikkaa. Myös "sperma kuppiin ja ruiskulla sisään" -tekniikkaa voi kokeilla. Ja muista, että vaikka mies ei missään vaiheessa kunnolla laukeaisi sisääsi, niin seksin aikana spermaa kuitenkin valuu sisääsi. Tuurilla siitäkin voi raskaus alkaa:) Tsemppiä!!!

Vierailija

Kyllä ns. kaikki konstit on koitettu, pidän pitkästä esileikistä, joko niin että molemmat lämmittelee toisiaan tai sitten minä vain miestä (nautin siitä itsekin) pitkän aikaa, välillä seksiä yhdynnässä ja taas suihin ottoa, kiusoittelua, hyväilyä, yms.

Kyllä mies laukeaa sisääni kun ensin imen kullia niin että mies on juuri tulemassa ja sitten villiä ratsastusta, ym. Tuo konsti varmasti auttaa raskaaksi tulemiseen, mutta entä jossei tärppää esim. vuoteen? Haluaisin nautinnollista seksiä mieheni kanssa, ilman järjetöntä yrittämistä. En halua, että miedän seksielämä kuivuu kasaan sen takia, että seksi loppuu aina samaan kullin imutukseen ja hirveään rynkytykseen jottei spermat mene hukkaan :(

Luulisin sen olevan miehellekin ''kiusallista'' ja mulle ei niin nautittavaa kun haluaisin rauhassa päästä huippuun ja siihen rajumpaan menoon mukaan.

Millä mieheni voisi laueta sisääni ns. normaalikonstein?

Siitä olen kiitollinen, että seksi kestää kauan, ainakin minusta tuntuu, että kauan kun muistelen edellistä avopuolisoani, jonka kanssa seksi oli välillä tyyliin sisään-ulos-sisään-ulos-nyt täytyy rauhoittaa tai mä tulen just, äh mä tulinkin jo :(

-ap

Vierailija

Lainaus:

Paksuuttakaan on tuski enempää kuin 5 cm? Onneksi omalla miehelläni on kunnon patukka...

Lainaus:

mihellänikin on ihan ok kokoinen kulli (18-19 cm) ja kokonaan se menee sisään

Noo, en haluaisi kurkkuuni mitään yli 20/8cm moloa ja ''oma'' kulli on aivan sopiva ja riittävä minulle ihan joka reikään :) Terkkuja Porvooseen!

Vierailija

mutta ei oksennus tule, se on kurkun (pään) asennon ja harjoittelun tulosta. Siihen ns. tottuu ;) mihellänikin on ihan ok kokoinen kulli (18-19 cm) ja kokonaan se menee sisään, ei se aina kivaa tee mutta sekin on vain oma osa seksisessiota.. ap

Vierailija

Laukeaa suuseksissä, varsinkin kun puhutaan dt-blowjobista. Mies ei ole ennen minua lauennut yhdynnässä, minunkin kanssa vain neljä kertaa.

Ap.

Vierailija

Viimeinkin toivonkipinä heräsi :) Mukava kuulla, että tuo laukeamisongelma voi selvitä ''ihan yllättäen'' Täytyy nyt vain yrittää ja toivoa!:D

-ap

Vierailija

Taidan samontein käydä kirurgisesti kiristämässä pillua ja otan hervottomat silikonit samalla reissulla, jos se kerran auttaa mällin lentämiseen.

Kuule, ei ollut kovin hauska.

Ollaan muutamat kriisit käyty läpi asian tiimoilta ja jossain vaiheessa minäkin aloin epäilemään, että joko pillu on niin löysä, ettei tunnu missään tai olen aivan surkea sängyssä. Ap

Vierailija

ja eihän sitä hitto henkitorveen työnnetäkään,

mutta ruokaan olen kyllä useammankin kuullut tukehtuneen...

Lainaus:

Mitä tämä tällainen syväkurkkumeininki nykyään on? Toteutatte miehienne sairaita perversioita! Entä jos tukehdette siihen kulliin? Lapset jää ilman äitiä! Kiva olisi jos hautakivessä lukisi, että rakas puolisoni/äitimme tukehtui kyrpään! Kamalaakamalaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat