Mitä seksileluja suosittelisit naiselle joka ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia?

Vierailija

.

Kommentit (9)

Vierailija

ja sauvalla antamaan sinulle ensin orgasmi.

Suurin osa naisista ei saa pelkässä yhdynnässä orgasmia, eikä siihen välttämättä auta edes se apuväline tai sormet klitalla.

Vierailija

Kunnon tärinädildo, jonka kärjellä voi suristaa klitorista samalla kun mies hoitaa omaa puoltaan. Sulkee pois osan asennoista, mutta parhaat jää. Perhonenkin on, mutta on aina väärässä paikassa, eikä stimuloi tarpeeksi voimaakkasti.

Vierailija

Lainaus:

Perhonen on ihan okei, samoin tärinädildo, mutta kyl mun silti tarvii masturboida itelleni se orkku (onnistuu kyl yhdynnän aikana tarvittaessa, mut vaan yhessä asennossa). Ihan sama mitä mies tekee, miten tekee tai millä tekee. Kun ei tu, ni ei tu.

#¤%&¤#¤!!!!

Jaa niin, seksiä oon harrastanu kohta 10 vuotta, siis jonkun kanssa. "Sooloseksiä" sit kauemmin...

sormilla hieromaan mulle O:n, mutta muuten itsellä on riittänyt käsitöitä. :/

Vierailija

Perhonen on ihan okei, samoin tärinädildo, mutta kyl mun silti tarvii masturboida itelleni se orkku (onnistuu kyl yhdynnän aikana tarvittaessa, mut vaan yhessä asennossa). Ihan sama mitä mies tekee, miten tekee tai millä tekee. Kun ei tu, ni ei tu.

#¤%&¤#¤!!!!

Jaa niin, seksiä oon harrastanu kohta 10 vuotta, siis jonkun kanssa. "Sooloseksiä" sit kauemmin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat