Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaajilta neuvoja :)

Vierailija

Olen kovasti lukenut tuosta karppauksesta ja kiinnostuin kokeilemaankin. Kaipailen ihan arjen kokemuksia ja päivittäisiä ruokavinkkejä, kun näin noviisina en oikein handlaa tätä monipuolisuutta. Itse toteutan tuota 100g hiilaireita eli en millään kovalla dietillä. Mitä "uusia" vahähiilihytraattisia tuotteita olet löytänyt? Mistä on tullut uutta herkkuasi? Kiitos kovasti!

Kommentit (5)

Vierailija

Kasviksia minäkin nautin melko paljon ja salaattia. Aamiaisen rakentaminen tuntuu jotenkin hankalalta. Onko muut hedelmät siis sallittuja (paitsi banaani ja rypäleet) hyväkarppauksessa?

Vierailija

mutta jos tavoitteesi on alussa hieman nopeampi painonpudotus niin en suosittele. Sitävastoin normaalissa ruokavaliossa ne tosiaan ovat terveelline lisä.

Meillä syödään munapekonia joka aamu aamiaiseksi. Leipää ei tarvitse kukaan (lapset 2v ja 4v)

PAistettua munapekonia ei jkasa syödä erkkikään joka aamu (jo hajukin kammottaa) mutta uunissa tulee oikeen hvyäksi.

Mulla on tupperin silikoninen muffinssivuoka.

jokaiselle koloon 1 pekonisiivu. Päälle kaadan seuraavan seoksen

kananmunaa juustoraastetta ja loraus kermaa. Nämä siis sekaisin ja kaada pekonien päälle.

uuniin 200 astetta 20 min. On tosi hyvää.... Aj vielä parempaa kun on jäähtynyt melkein kylmäksi asti ;)

Myös Turkkilainen jogurtti kera pakastemarjojen maistuu lositavasti lapsille ilman sokeria. Niin ja aikuisille myös

Vierailija

voit paistaa vasikka joka aamu.... Jos leipää oikein kovin tekee mieli tai et osaa syödä munia/jukua aamiaiseksi......

KAikki reseptit löytyy tuolta linkittämästäni karppifoorumista.

Uusimmat

Suosituimmat