Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

USKOKAA NYT SAATANA

Vierailija

Että niissä tuoteselosteissa kyllä lukee, että ei suositella raskaana oleville jos on syytä siihen.

LUKEEKO SIINÄ GEFILUS PURKISSA VAROITUS VAI EI. Kai osaat lukea.

Kommentit (11)

Vierailija

jokainen ihminen on saanut synnynlahjaksi aivot, joita saa käyttää. Pakkoko sitä tyhmyttä on täällä kailottaa.

Mä en vaan enää jaksa nauraa noille hönteille, mutta ehkä se on parempi että kyselevät täältä, etteivät tapa lastaan kohtuun. Toivottavasti kysyvät täältä, ennenkuin syövät sen paskavaipan.

ap

Lainaus:

Jostainhan se tieto on ensimmäisen kerrankin saatava.

Oikeesti, miten se sulta on pois, jos joku täällä kysyy aivan tarpeellista tietoa? Jos kysymys on sun mielestä tyhjä, niin siirry silmilläsi seuraavaan aiheeseen äläkä avaa sun mielestä typeriä ketjuja.

Vierailija

Mutta ei meidän lehmän utareessa lue, ettei suositella raskaana oleville. Eikä edes tilasäiliön kyljessä sitä lue!

Miksei saisi kysyä? En ymmärrä ketä se voi haitata.

Vierailija

Lainaus:

Oikeesti, miten se sulta on pois, jos joku täällä kysyy aivan tarpeellista tietoa? Jos kysymys on sun mielestä tyhjä, niin siirry silmilläsi seuraavaan aiheeseen äläkä avaa sun mielestä typeriä ketjuja.

Mä ainakin luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen radiota, katselen televisiota, oon aina tehny niin. Ja luen siis muutakin kuin seiskaa, kuuntelen muutakin kuin novaa ja katselen muutakin kuin salattuja elämiä. Lukemalla, kuuntelemalla ja katselemalla saa tietoa ympäröivästä maailmasta. Sitä tietoa voi sitten käyttää hyväksi erilaisissa elämäntilanteissa.

Olen myös oppinut aikojen saatossa hankkimaan tietoa kulloinkin akuutista asiasta. Netin keskustelupalstat eivät ole niitä luotetuimpia lähteitä mun asteikolla. Tällaisista voin kysellä kokemuksia, millä saa uunin parhaiten puhtaaksi, minkä väriset kengät sopisi mustaan mekkoon jne jne. En kysyisi oikeasti tärkeitä asioita. Lähdekritiikkiä pitää olla ja medianlukutaitoa!

Vierailija

naisella tiedossa. Muuten voi olla vaikea kasvattaa lasta. Ei paskavaipassakaan lue että syötäväksi kelpaamaton.

Jotain pitää itsekin ymmärtää.

Niitä tyhmiäkin kysymyksiä on olemassa. Säästäkää mun silmiä näiltä kysymyksiltä, please.

ap

Vierailija

Uusimmat

Suosituimmat