Meillä oltu viikko kuumeessa...

Vierailija

onko muissa perheissä ollut pitkiä sairauksia, kurkku kipeä ja kauhea yskä ja kröhä...? Pientä kuumetta pitää 37 ja risat... Koko joulu meni vähä niin ja näin.

Kommentit (13)

Vierailija

alkanutta putkea jo 5 tai 6 viikkoa, alkaa mennä laskut sekaisin. Kovaa yskää, pientä kuumetta, lapsi sai lopulta korvatulehduksen ja mulla tätä kirjoittaessakin korvaan vähän sattuu.

Vierailija

Tämänkertaisessa flunssassa tuntuu olevan hyvin sinnikäs ja kova yskä. Lapsella alkaa mennä jo tauti ohi, alkoi viikko sitten sunnuntaina. Miehelläkin on jo parempaan päin, mutta minä vielä tässä poden tautia aikalailla, kun viimeisenä siihen sairastuinkin. Tänään on ollut kaiken lisäksi korvakin oudon tuntuinen.

Jouluperinne sekin, olla räkätaudissa aina joulunpyhät...

Vierailija

nuhaa, hirveä yskä, kurkku tajuttoman kipeänä ja kuumetta, marraskuusta lähtien. Mietin jo että pitääkö mennä johonkin allergiatesteihin...

Vierailija

en vieläkään uskaltanut päästää lapsia ulos... Kauhea yskä ja kröhä jäljellä edelleen... Paranemisia kaikile, sitkeetä on! t.ap

Vierailija

viime viikon perjantaina alkoi. pari päivää oli kuumetta +39, sitten vähän vähemmän. Karmea yskä mulla ja lapsilla, valvottaa öisin. Nyt toinen lapsi valittaa korvaa.

Ehkä enterorokkoa, koska minulla ja toisella lapsella oli myös haavaumia suussa ja vatsa pari päivää sekaisin.

Vierailija

Mulla on ollut kohta kolme viikka yskää, kaksi viikkoa nuhaa ja nyt maanantaista asti kuumetta. Korviakin särki yhden päivän.

Olisi se ihanaa, jos saisi joskus viettää joulun terveenä. Tämä oli vasta 4. joulu peräkkäin vajaakuntoisena

Vierailija

Siis monta päivää jo pientä tai isompaa kuumetta ja kamala yskä. Ja kaikkiin tarttunut. Nyt ensimmäiseksi sairastunut valittaa korvaansa.

Vierailija

meillä on vielä pidempi putki eli alkoi jo marraskuun lopussa, jolloin lapsilla ja miehellä joku kova virustauti (kuumetta, vatsat sekaisin, yskä ja nuha). Mulla silloin angiina. Lasten nuha ja yskä ei koskaan edes parantunut vain paheni taas joulukuun puolivälissä uudelleen. Samaan aikaan uusi mun angiina.Juuri ennen jouluaattoa kaikki lapset antibioottikuurille ja joulupäivästä lähtien vastatauti. Elämä on.....Nyt kyllä iskee hienoinen epätoivo: tullaanko me koskaan terveiksi?!

Vierailija

Minulla alkoi 40 asteen kuume sunnuntaina ja tänään ensimmäinen kuumeeton päivä.

Mies ja 4 lasta nyt 39 kuumeessa. Kaikki valittaa päänsärkyä, yskii ja taju pois.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat