Tulkitaan joululahjoja:

Vierailija

Mä aloitan. Sain anopilta konjakkisuklaata vaikka hän tietää minun inhoavan konjakkia ja olen raskaana: anoppi inhoaa minua?

Kommentit (12)

Vierailija

Sen mielestä minulla on liian vähän lasikulhoja. Kun pitäähän ihmisellä niitä olla.

Isältä sain rahaa. Sen mielestä olen kai sitten köyhä :-)

Vierailija

Sain anopilta pussilakanapakkauksen, elektronisen keittiövaa'an (jonka olin ennen joulua ohimennen maininnut aikovani ostaa), kaitaliinan.

Mitäs tuosta nyt sitten tulkitsisi---- Miehen äiti on huomaavainen ja lämmin ihminen, joka antaa lahjoja ajatuksella, vaikka rahat hänellä välillä tiukassa.

Mieheltä sain kaulakorun, jossa vaaleanpunaisista korukivistä tehtyjä kukkasia. Joukossa pitäisi olla miniminitimantti. Ihan karmea, ei yhtään minun makuuni (tykkään enemmän esim Kalevala-korun Lumikukka-sarjasta ja sentyyppisistä koruista). Järkytyin, miten huonosti mies minut tuntee ja millainen krääsämaku hänellä on. Olisi ostanut ennemmin vaikka kalevalakorulta halvimman mahdollisen pronssikorun kuin tuon... Hampaat irvessä olen sitä joulunpäivät käyttänyt.

Siskolta sain Playstation 2:n. Kiva yllätys! Tulkinta: sisko haluaa, että hänellä on joku, jonka kanssa keskustella pleikkaripeleistä.

Isältä sain pehmolelun. Tulkinta: hänelle olen edelleen lapsi.

Äidiltä sain juuri sellaisia lahjoja, joista pidin. Tulkinta: äiti tuntee minut parhaiten.

Parhaalta kaverilta sain kaulahuivin. Tulkinta: kaverini yrittää olla muoti-ikoni, muttei oikeen onnistu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat