Tiedän että oon ihan vainoharhainen.. Mutta kertokaa mulle kiltit,

Vierailija

että onko normaalia kun on ihan järkyttävät alaselkäsäryt ja tuntuu että menkat alkaisi? Ei ole kylläkään mitään veristä vuotoa tullut.. Rv vasta 5+6.. Jos menee kesken niin vuotaako se aina itsestään pois?

Mua niin pelottaa =(

Kommentit (8)

Vierailija

Omista peloista kannattaa puhua neuvolassa. On tosi yleisiä ja tätä varten ne tekee myös työtään. Yksin ei pidä jännittää.

Ja me ei osata valitettavasti sanoa sun raskauden tilasta mitään. Vaikka olisit meillä kotona kahvilla niin maalikko ei tiedä.

Semmonen kuitenkin kävi mielessä että alkuraskaudessa verenkierto alapäässä ja ympäristössä lisääntyy, joten vois VEIKATA että on ihan normaalia. ;)

Vierailija

Mulla alkoi pienellä verenvuodolla kahtena päivänä, sitten tuli ihan kuin pienet synnytyskivut ja valtava verinen klöntti vessanpönttöön. Kivut loppui ja kun soitin terve.keskukseen, käskivät seuraavana päivänä tula ultraan. Mitään ei enää näkynyt.ja kohtukin näytti olevan ihan tyhjä. Pikku vuotoa tuli viikon verran ja seuraavat kuukaitiset kahden kuukauden päästä.

Vierailija

lääkäri sanoi keskenmenon jälkeen, etten millään olisi voinut sitä estää. Se menee kesken, jos on mennäkseen. Sinuna ottaisin ihan rauhallisesti ja keskittyisin muihin juttuihin, ettei ajatukset vaella turhaan missään murheissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat