Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyselkää kampaajalta..

Vierailija

Tylsää eikä mitään tekemistä, olisko teillä mammat joitain tukkakysymyksiä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

bio + on hyvä hilseshampoo.

kiiltoa hiuksiin saa tehohoidoilla ja kunnon shampoilla.

Myös ruokavaliolla on suuri merkitys:) myös sävytykset auttaa asiaan.

Vierailija

On sellainen puhelias tyyppi, että juttua riittää jos haluaa jutella, mutta jos otan lehden ja alan lukemaan sitä, on hiljaa ja keskittyy hommaansa. Olen itse aika hiljainen eikä small talk suju, joten on mukavaa kun ei tarvitse väkisin juttua vääntää. Kyllä kampaajalla pitää olla ihmistuntemusta sen verran että huomaa jos toista ei kiinnosta keskustella.

Vierailija

että pitääkö kampaaja siitä että asiakas kysyy häneltä, miten ne hiukset kannattaa leikata/millainen kampaus hänelle sopii, vai pitäisikö tulla kampaajalla valmis kampausmalli mielessään ja sanoa vaan että leikkaa näin?

Vierailija

Lainaus:

Tällä hetkellä kampaus on suht lyhyt. Aikaisemmat kasvatusyritykset ovat kariutuneet, koska pitempänä raskas tukkani roikkuu kerroksittainkin leikattuna. Lisäksi hiukset "lentävät" - siis eivät pysy siististi ojennuksessa, kiillosta ja linjakkuudesta puhumattakaan.

Nyt taas on kuitenkin pitkän tukan kuume. Onko tällä hiuslaadulla koskaan mahdollista saada pehmeää, kuohkeaa, aaltoilevaa kampausta pitkään tukkaan?

onko hiukset siis kiharat vai suorat ja karkeat?

Itse olen saanut monet raskaat ja karkeat hiukset ihaniksi oikeilla hoitotuotteilla KOSTEUTTA!!! sitä kaipaa karkea ja kuiva hius! Ja kevytvärjäyksillä.

Vierailija

Kuiva, puoleenselkään, suora ja tällä hetkellä oma väri, melko ohut tukka... onko tehtävissä muuta kuin leikkaaminen? Ja millaisella leikkauksella sais paksuuden tuntua tukkaan?

Vierailija

Lainaus:

että pitääkö kampaaja siitä että asiakas kysyy häneltä, miten ne hiukset kannattaa leikata/millainen kampaus hänelle sopii, vai pitäisikö tulla kampaajalla valmis kampausmalli mielessään ja sanoa vaan että leikkaa näin?

Mä itse yleensä ehdotan asiakkaalle kuinka hänen hiukset leikataan. Asiakkaani ovat tottuneet siihen että minä sanon mitä tehdään ja useimmiten mulla on vapaat kädet. Joskus harvoin tulee nuoret kuvien kanssa..

Vierailija

tämän hetken hiustrendit ovat kylmät vaaleat (Vappu Pimiä tukat) kylmät tummat ja teräksiset värit.

punaisissa oikein syvän tummanpunaiset.

Leikkauksissa pitkät, otsikset, lyhyemmissä etupainotteisuus.

Raidoitus on out, ollut jo jonkin aikaa..

Vierailija

Haluan rentoutua kampaamossa, en kertoa itsestäni!!! Lisäksi ÄRSYTTÄÄ, kun joka ikinen kerta kampaajalla kampaaja alkaa ensimmäisenä päivittelemään, kun hiuksissa ei ole värjäystä. Mitä se kenellekkään kuuluu, onko hiukseni värjätyt vaiko ei. Ja vielä enemmän mitä se kenellekkään kuuluu MIKSI niitä ei ole värjätty. No, huomaatkin varmaan, etten "nauti" kampaajalla käynnistä. Ja sen kyllä huomaa hiuksistani, mutta en yksinkertaisesti enää saa varattua kampaamoaikaa, kun inhoan niin siellä käymistä!

Melkein joka kerta käyn eri kampaajalla, mutta aina sama homma!!! Suututtaa!

Vierailija

Itselläni on pitkä, melko paksu, kerroksittain leikattu tukka. Hiukset ovat luonnostaan keski/tummanvaaleat, niissä on vaaleita raitoja.

Olisiko mitään punaisen sävyä, joka voisi sopia "ala"hiuksiin mahdollisesti raitoina. Vai olisiko parempi ottaa tummanruskeita/mustia raitoja alle? Vähän joku punainen kiinnostaisi, mutta en tiedä sopiiko se ollenkaan vaaleiden päällihiusten kanssa.

n21

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat