Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies on juntti, hävettää!!!

Vierailija

Hyvä ystäväni erosi syksyllä, oli exänsä kanssa yhdessä melkein 12 vuotta. Mun mies ja ystävän exä, myös oppivat tuntemaan toisensa ja tulivat hyvin juttuun, mikä on tietysti kiva.

No, nyt ongelmaan. Ystäväni on löytänyt uuden rakkaan, eilen he olivat meillä ensimmäistä kertaa yhdessä kylässä ja mitä tekee mun mies? örähtää hein ja menee makuuhuoneeseen läppärin kanssa!!

Ei tullut kahvipöytään eikä saattelemaan eteiseen, ei vaihtanut sanakaan tän uuden miehen kanssa.

Kun myöhemmin kysyin miksi käyttäytyi niin nolosti? vastaus oli että, "mä tykkäsin "Pekasta", ei mua kiinnosta tehdä tuttavavuutta ton uuden kanssa".

Mua suoraan sanoen vituttaa ton ukon käytös, ja kyseessä ei oo mikään poikanen vaan melkein nelikymppinen mies.

Kommentit (7)

Vierailija

ap:n tarinassahan ei kerrota, kuka on jättänyt kenet ja miksi, mutta se tiedetään, että eron todellistumisesta on useita kuukausia siihen, kun uusi suhde esitellään.

EIkö tämä ap:n tytöystävä IKINÄ saisi löytää uutta miestä sen takia että ap:n mies "tykkäsi edellisestä"? Varsinkin kun me emme tiedä, miksi ystävä ja hänen edellinen miehensä erosivat, kumman aloitteesta, miten pitkän prosessin perästä ja mistä syystä. For all we know "Pekka" on voinut olla vaikka väkivaltainen mustasukkainen pukki...

Vierailija

mietipä asiaa toisin päin. Olet ystävystynyt jonkun miehesi kaverin vaimon kanssa, jonka mies yht'äkkiä jättäisi - sanotaan nyt vaikka nuoremman misun takia (siis täysin keksitty juttu, eihän tällaista tapahdu oikeasti). Sitten mies tulisi teille kyläilemään tämän herkkuperseen kanssa. Käsi sydämmelle, eikö yhtään vituttaisi kahvipöydässä? Ja ota huomioon että miehet ovat yleensä ottaen huonompia teeskentelemään sosiaalisissa tilanteissa kuin me naiset.

Vierailija

No, selvennetään sen verran että, eroa haki ystäväni. Syy oli ex-miehen päivittäinen alkoholin käyttö. Mies ei olisi halunnut erota.

Mutta eihän syy eroon ollut tämä uusi mies, ei se ole väliin tullut tms.

Mä kyllä kerroin miehelleni ketä meille on tulossa käymään. Mun mies ei kieltänyt heitä tulemasta, eikä hänellä ole siihen edes oikeutta. Kyllä minäkin tykkäsin "Pekasta", ja hänkin saa tulla meille kylään. Ei meidän Pekkaan tarvitse välejä katkaista sen takia että erosi ystävästäni. Pekkakin varmaan joskus löytää uuden naisen ja en minä naista rupea sen takia vieroksumaan että sattuu olemaan hyvän ystäväni entisen miehen kanssa yhdessä. Tuskin meistä mitään sydänystäviä tulisi, mutta ei tarvitsekaan. Mä osaan käyttäytyä ja toimeen voi tulla.

Mun mielestä mun mies käyttäytyi tökerösti ja nolosti. Olis se nyt voinut tsempata vähän aikaa, ihan vaikka uteliaisuudesta, ei sen välit Pekkaan sen takia varmasti katkea.

Vierailija

sitä ei voi puolustella. Itsellä on vähän samanlainen kuvio meneillään. Miehen kaveri - jonka vaimoon olen ystävystynyt - löysi uuden naisen ja laittoivat vielä lapsen alulle, ennen vaimolle kertomista.. Ei mua kiinnosta tän uuden naisen kanssa ystävystyä, mutta kyllä mä käyttäytyä osaan. Se, että istuu samassa kahvipöydässä ei ole liikoja vaadittu, ei sitä ole pakko edes keskusteluun osallistua jos se niin ylivoimaista on..

Vierailija

kutsui ystävänsä ja uuden miehen kyläilemään... Musta se on junttia, että jättää oman puolisonsa mielipiteen asiasta huomiotta.

Uusimmat

Suosituimmat