Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä saitte lahjaksi omilta vanhemmiltanne?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija

10e maksaneen flanellipyjaman ja itseommellun kankaisen kauppakassin. Näitä olin puheissani toiveena maininnut pitkin vuotta, että ihan hyvin ajatellut lahjat.

P.S. Vanhempani ovat suhteellisen varakkaita. Mutta ajatus tärkein. :)

Vierailija

joka joulu äiti uhoaa, että ostaa vain yhden lahjan ja sitten aattona paketteja on vaikka kuinka... tänä vuonna sain Marimekon kylpytakin, 8 juomalasia, Nero-tarjoiluastioita (ison ja neljä pientä) ja petivaatteet kahdelle nyt ainakin... anopilta tuli suklaata ja jouluvalot, niinku joka vuosi.

Vierailija

että ne jotka saaa tyyliin 700 euroa mahtaako olla paljon sisaruksia ja kaikille saman verran. Aika paljon rahaa menee kyllä. omat vanhemmat on ihan perusduunareita ja lapsia neljä ja lastenlapsia kaheksan. Mä kauhistuisin jos saisin monta sataa euroa. Varmaan antais jos sitä liikaa olis. Saatiin kaikki sisarukset perheineen 100 euroa ja lapset 2-3 pakettia samalla summalla kaikki. Ja seki oli musta paljon. En edesodottanut rahaa meille aikuisille.

Vierailija

Eikä siinä mitään, kiva teille=)

Minä sain mun vanhemmilta sukat ja yöhousut. Mies tais saada myös sukat ja suklaata. Yhteiseksi piparminttuviinaa tai jotain sellasta.

Miehen vanhemmilta mies sai Reinot ja minä pyjaman.

Vierailija

Itse sain vanhemmiltani Pentikin keksi/nami-purkin, sellaisen lasisen, lisäksi sain silkkisen aamutakin.

Kauniita lahjoja kumpikin ja ihan ajatuksella annettu.

Anopilta saimme yhdessä miehen kanssa Ikean pyörivän puutarjottimen, Sekin oli ajatuksella ostettu.

Vierailija

ripsiväri´+ kynsilakkaa

nahkahanskat

sukkia

alushousuja

puseron

takin

äiti oli ostanut myös miehelleni kauluspaitoja , Boss:n tuoksulahjapakkauksen sukkia ym.

lapset saivat jätesäkillisen verran lahjoja

perheelle karkkia

Sanon kyllä joka joulu ettemme tarvitse mitään.

Vierailija

80€ lahjakortin kampaajalle, 80€ lahjakortin kosmetologille, Sinkkuelämää dvdn, kahdet rintsikat, 3 Kivi-tuikkua, sukkia, tyynyn ja peiton. Lisäksi yhteisesti miehen kanssa leivänpaahtimen, takkavälineet ja puunkantokorin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat