Missä vaiheessa huomaa laihtumisen ja mistä yleensä ekana?

Vierailija

Viimein, viimein, vuosien itsesäälin jälkeen sain itseäni niskasta kiinni ja tein totaalisen elämänmuutoksen sekä ravinnon että liikunnan suhteen.

Lähtöpaino oli 96kg (olen 160 pitkä) . Nyt paino on 87,5kg. Kukaan ei vielä ainakaan ole huomannut, että olisin laihtunut. Itse huomaan asian kasvoista ja etenkin sormista, kun sormus on entisen tiukan sijaan väljä.

Olen ruumiinrakenteeltani sellainen muodokas, siis isot (E) rinnat, sopsuhtainen lantio ja ainakin 85% ylipainosta kertyy mahaan.

Kuinkahan kauan pitää jatkaa, ennenkuin kilojen putoaminen alkaa näkyä muuallakin ja muillekin? Tuntuis NIIN hyvältä kuulla joltain, että "ohoh, sähän oot laihtunu" tjn. Tiedän, että ylipainoa on ihan karseesti vieläkin ja tavoitteeni on päästä joskus 65 kiloon, mutta just nyt tuntuu tosi helpolta noudattaa terveellisiä elämäntapoja. Olen vaan jo tosi malttamaton tulosten suhteen!

Kommentit (4)

Vierailija

ja eron huomaa selvästi, entiset vaatteet riippuu päällä ja naama on kaventunut tosiaan paljon. vielä pitäs 10 kg ainakin pudottaa.

Vierailija

että joku on laihtunut, en kehtaa sanoa siitä - entä jos hän ei olekaan? tai jos hän kiusaantuu? Itse asiassa minusta on kiusallista kehua laihtumisesta, koska tulee sellainen olo, että olisin jotenkin moittinut tai seurannut hänen ylipainoaan!

Mutta ehkä voisin minäkin alkaa pitää silmäni auki ja kehua myös ylipainoisia laihtumisesta; tiedän itsekin miten kivaa ja kannustavaa kehujen kuuleminen on.

Mutta hyvä sinä ap, painonpudotuksesi on mahtava! : )

Vierailija

(olen nyt 170cm 82kg) eikä juuri kukaan huomannut mitään.

Rintaliivien koko pieneni D:stä C:hen ja rintojen alta näkyy kylkiluut.

Käytän yhä housuissa kokoa 46, se ei ole pienentynyt senttiäkään mutta paitakoko on pudonnut 44:sta 40-42:een.

:P

Muakin harmittaa kun kukaan ei huomaa vaikka oon urakoinut koko alkuvuoden.

>:(

Vierailija

jotkut ei huomauttele siksi, että katsovat toisen ulkonäön kommentoimisen olevan moukkamaista, toiset taas siksi, että ovat kateellisia tai muuten vittumaisia.

Iso osa ei kiinnitä huomiota toisten ulkonäköön tai ei ainakaan vaivaudu sanomaan mitään, jos joskus mielessä käykin, että tuolla on tainnut paino pudota. näitä on varmasti suurin osa, varsinkin niistä, joiden knassa on tekemisissä usein.

minulla putosi paino alkuvuonna 5 kg (BMI 24:stä 21:een, suunnilleen) ja ne tutut, joita näki harvemmin mainitsivat, muut eivät. Muutos on pari tuumaa farkuissa vyötäröltä ja piirun kapeammat posket.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat