Mikähän meidän pyykkikoneeseen tuli?? Ei lähde enää ohjelma päälle!

Vierailija

N. 5v vanha kone (Indesit), sivusta täytettävä. Lingotessa pitänyt pari kertaa kummaa siritystä (ei isoa ääntä silti) ja nyt kun lopetti ohjelmaa niin ohjelmavalitsin naksutti ympyrää, siis pyöri itsekseen. Ja nyt kun latasin uutta koneellista niin ei lähde enää ottamaan vettä ollenkaan, valot syttyy mutta ei lähde pesemään. Ei siis tee mitään.

Kommentit (8)

Vierailija

yli 5-vuotiaasta koneestani, että nykyään koneet rakennetaan kestämään 5 vuotta, ei juurikaan enempää. Eli uutta konetta vaan ostamaan.

Vierailija

Meillä laukesi justiinsa kone, mutta oli erilainen vika. Korjaaja kävi ja korjasi ja tänään lingotessa kuului kamala ääni ja joku hirveä käry nousi koneesta. Saapi ukkeli tulla maanantaina uudelleen korjaamaan kertaalleen korjaamaansa... Meidän kone on vanha ja vahva Pesukarhu ja korjaaja sanoi, että nämä uudet pesukoneet ovat sellaisia, että viisi vuotta suunnilleen kestävät ja sitten jo hajoavat...

Vierailija

Mulla on niin noheva mies, että korjasi itse: poistopumppu ja paineventtiili. Joitakin kymppejä maksoivat, mutta ukko tietysti laittoi ne itse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat