Jättäisitkö 9kk vauvan vauvalle vieraalle hoitoon (omassa kodissas) 1 vrk ajaksi?

Vierailija

Eli hoitajana olisi eräs sukulainen, ja samalla hoitaisi perheen muutkin lapset. En ole aikaisemmin jättänyt vauvaa (syö vielä yöllä rintaa). Isälle toki jättäisin, jos pitäisi mutta nyt kysessä parisuhdevuorokausi ja 3 alle 3,5v jäisi hoitajalle. Vauvalle ihminen on vieras, se mietityttää että onko vauvalla turvallista, vaikka onkin kotona ja sisarukset myös.

Toinen vaihtoehto ottaa vauva mukaan hotelliviikonloppun :)

Kommentit (14)

Vierailija

Niin jättäisin.

Kokeilisin myös mitä tapahtuu jos vieras yrittää juottaa pullosta maitoa.

Eikö sitä voisi kokeilla ennen lähtöä vielä jos hoitaja juottaisi teidän nähden pullosta tai sitten hoitaja syöttäisi jotain muuta ja katsoisitte eka onnistuuko se ilman mitään ongelmia.

Jos vauva yhtään vierastaa, niin otatte sitten sen mukaan.

Vierailija

hoitaja on rauhallinen ja arvoioi pärjäävänsä, äidin pärjääminen voi maidon takia olla kinkkisempää. Suosittelen kuitenkin lämpimästi parisuhteen huoltamista!!!

Vierailija

niin mahtaako olla niin nautinnollista parisuhdevuorokautta jos rinnat pakkaa maitoa täyteen...mä en ainakaan jaksais...ja miten ihmeessä se hoitaja tosiaan jaksaa 3 tuntemattoman lapsen kanssa?

Mä en jättäisi kun en usko että siitä vuorokaudesta ite niin kamalasti nauttisin.

Vierailija

Mä luulin otsikon perusteella, että olet jättämässä esim. jollekin mll-hoitajalle tai vastaavaa, mutta en laske tuota vieraaksi... Vaikka vauvalle onkin, mutta siis tiedossa on, että hoitaja on luotettava. Vauvalle esim. oma mummokin voi olla "vieras".

Ehkä kuitenkaan en jättäisi tuossa teidän tapauksessa. Imetys ja kaikki. Tiedossa on, että vauva huutaa... Ei kuulosta kivalta. Osaisitko rentoutua? Odottaisin muutaman kuukauden edes...

Vierailija

Mutta meidän tyttö onkin harvinaisen herkkä tapaus (ehkä ihan sen takia pitäisikin jättää....hmmm....no ehkä myöhemmin...). Vanhemmat lapset olivat paljon reippaampia jo vauvana.

Vierailija

minä jätin jo 6-viikkoisen yön yli hoitoon, tosin tutulle mummolle, mutta en voi kuin päätä puistella moiselle problematiikalle. Älä jätä, jos epäilyttää, ethän sä siitä mitään silloin nauti.

Vierailija

yleensä lisäilen maitojauhettakin joka ruokaan kun ei syö maitoa kuin öisin tai unisena yleensä jälkeen unien. Mutta yhden vrk varmaan pärjää velleillä ja puuroilla maidon suhteen.

Mutta tiedän että itkua tulee ja se raastaa sydäntä siksi en tiedä että onko sittenkään vielä täydellisen parisuhteen hotelliyön aika.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat