Aikuisten toppahaalarit hävinneet, miksi ???

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ja hei miesten kooto on ihan eri kuin naisten koot.

Mä olin naisten kokoa 38 kun ostin pilkkihaalarin miesten kokoa 50 ja ihan sopiva on.... JA merkki on Reima ;) Kuinkas muuten :D

Vierailija

NO IHA OIKEESTI NE OIS TOSI KÄTEVÄT.EI JOKA PAIKAS NAAPURIT KYTTÄÄ MITÄ ON PÄÄLLÄ VOI AATELLA VAAN OMAA MUKAVUUTTA. KULKEKOOT NAPA PALJAANA KEN TAHTOO MÄ EN.

Vierailija

..niin kutonen ei voi laittaa toppahaalareita päällensä kun ne ei ole muotia just nyt mut annas olla kun ne taas tulee muotiin niin heti ollaan sit ostamassa vaikka olis kuin karsean näköiset!

Oikeesti nehän on älyttömän kätevät esim. lasten kanssa pulkkamäessä mutta eipä löydy kaupoista muuta kuin pilkkihaalareita, ne on painavat ja rumat.

Vierailija

Minne / milloin / miksi ovat hävinneet aikuisten kokoiset toppahaalarit? Meinasin itselleni ostaa lähinnä mökille toppahaalarit, mutta ei ole semmoisia kaupoissa ollenkaan. Joskus niitä oli joka toisella kaupungillakin. Mikä ne on hävittänyt?

Vierailija

esim. honkong tyyppisissä vähän halvemmalla ja varmaan löytyy esim. partiovarusteesta vähän tyyriimpiä.

olen ajatellut öihin palatessa sellaisen hommata kun lasten kanssa on sitte helpompi mäyriä päikkärin pihalla.

Vierailija

en ikinä unohda äitini 80-luku lilaa hopeakuvioitua toppahaalaria joka oli perseestä kiree, lepakkohihat ja vyö (korkee vuotärö n. kainaloihin asti), ihan nolotti kun se palloili se päällä ja tuli vastaan, kun tulin koulusta

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat