DISNEY-tuotteiden nimellä myydään surkeaa tavaraa!! Varokaa!

Vierailija

Meillä saatiin toistamiseen Disney-laatu(??)tuote: Nalle Puhin peli joka ei toiminut. Sitä ennen synttärilahjaksi saatu Mikki & CO - peliohjaimella toimiva auto sekin oli susi heti alkujaan. Otin yhteyttä suoraan harbrohon. Palautin nyt lelukauppaan puhipelin ja tilalle ostettiin muuta.

Onko muilla kokemusta? On suorastaan tyhmää että nimekkäällä ja laadustaan tunnetulla Disney-nimellä myydään kiinassa valmistettuja huonolaatuisia pelejä. Hinta on kova: Tuokin peli maksoi 40 euroa!!!

En sorru enää tuohon merkkiin.

Kommentit (3)

Vierailija

Disney Nalle Puh-aiheinen lasten leikkiläppäri Suomalaisessa Kirjakaupassa 39,90 (norm. 49,90) - ei takuuta.

Moomin Characters Muumi-aiheinen lasten leikkiläppäri Suomalaisessa Kirjakaupassa 39,90 (norm. 49,90) - takuu 2 vuotta.

Kummankohan ottaisi...

Vierailija

Mua niin ottaa kaaliin että kaikki Disney-kamat maksaa mutta eivät sit ole laadukkaita. Ja missäs muussa tehdään kuin siellä Kiinassa!!

Vierailija

Lapsen Disney-pikkareista lähti kuva halkeilemaan heti ekassa pesussa.. Hennesin halppispikkarit kestää vuodesta toiseen. Samaa olen siis huomannut minä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat