Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausaikana ei yhtään panoa lisää, onko mahdollista?

Vierailija

Ja jos painoa oikeasti on yli 70kg niin kannattaa koittaa, että sitä ei juuri tulisi raskauden aikana lisää......

Mutta jos puhutaan tilanteesta, että nyt painat about 60kg "läskeinesi" niin ei ole terveellistä pitää samaa painoa.... Haittaa imetystäkin huomatavasti kun sinne synnärille jää about 10kg niin sulla ei ole mitään mistä imettää.

Kommentit (10)

Vierailija

Mutta jos olit jo valmiiksi vähän pyöreä, niin sitten voi olla mahdollista, tai ainakin voit selvitä vain muutamalla lisäkilolla.

Vierailija

Mä oon ylipainoinen ja kaikista raskauksista on tullut suht vähän ylimääräistä painoa, vaikka välillä olen syönytkin ns kahden edestä.

Nyt viimosen odotusaikana tuli vain ja ainoastaan 3kg ja lähti sen jälkeen 10kg...tosin takasin ollaan yllättäen lähtöpainossa, joten pitkäaikainen tuo kilojen tippuminen ei ollut.

Tän viimosen odotusaikana ei tosin tehnyt yhtään mieli karkkia tai muutenkaan mitään kovin makeaa.

Vierailija

Tilanteeni on sellainen, että lihoin viime vuonna masennuksen ym. vuoksi yli 10 kg. Nyt sitten paukahdin raskaaksi ja vähän hirvittää, jos tähän vielä päälle tulee paljon painoa. Olisiko mahdollista, että koettaisin raskausaikana syödä ja liikkua niin, että ns. kuluttaisin raskauden mukanaan tuoman määrän läskiä pois, joten paino pysyisi samana ja raskauden jälkeen olisi taas oma sutjakka itseni. ???

Vierailija

Kun söin terveellisesti ja hyvin. En mässäilly mitään herkkuja liikaa vaan ihan perusannoksia ja terveellisesti. Laitokselta kotiuduttua paino oli tippunu ton kuusi kiloa ja nyt imetyksen aikana paino vaan putoo ja putoo, vaikka herkuttelenkin aika paljon. Kuten nyt jouluna suklaata ja juustoi.. En valita oon ihan mielissäni. Imetys kuluttaa paljon. Joten jos syöt terveellisesti ja pystyt imettään sitten kun vauva on syntynyt niin eiköhän toi paino putoo.

Vierailija

ilman laihduttamista. Itse lihoin 3 kiloa. On se siis mahdollista, ja ihan ilman vauvan terveyden vaarantamista. Koita vaikka raskausdiabetesruokavaliota.

Uusimmat

Suosituimmat