Ottaa niin kovin päähän kun en voi normaalisti siirtää rahaa, sossut

Vierailija

alkavat muuten kyselemän ja sitten pitää viedä lippuja ja lappuja joka kuukausi vielä enemmän

haluaisin omalta tililtäni siirtää s-tilille rahaa, mutta saajaksi tulee automaattisesti minun nimeni ja sittenhän sossut haluavat myös tuon tilin tiedot, joutuisin joka kk käydä hakemassa ne s-pisteestä

rahaa mulle tulee sinne joka kk bonuksina noin 4-6 euroa ja haluaisin siirtää kuukausittain pari kymppiä sinne säilöön

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

osanneet asiansa kun saava tavalliset köyhöt kadehtimaan toisiaan joistakin kymppien sossurahoista. Kuinka paljon sitä rahaa kylvetään isoille yrityksille, eri asemassa oleville yritysjohtajille ja päättäjille ja kukaan ei kadehdi. S-tilille voi helposti säästää viemällä ne parikymppiä käteisenä jonkin s-myymälän palvelupisteeseen. Taitaa niissä olla paremmat aukiolojatkin kuin noissa liikepankeissa, joille on verorahojamme kupattu vuosikymmeniä.

Vierailija

Lainaus:

Hanki töitä äläkä elä toisten kustannuksella!

haen joka kuukausi vuosien ajan sossusta rahaa ja laitan sen pari kymppiä joka kuukausi säästöön... etpä varmaan itse pystyisi samaan

aion sinun maksamiasi verorahoja käyttää vielä monta vuotta, lällällää vaan sinullekkin :D

sossun rahoja laitan säästöön

että miten te jaksatte???

Vierailija

Ens kuussa luultavasti haen ekaa kertaa sosusta rahaa ja ei ole tullut mieleenkään, että normaalien pankkitilien lisäksi pitäisi vielä olla tiedot tuosta tilistäkin.

En ole ikinä laittanut sinne rahaa. On vain bonuksia kertynyt. Pitääkö siitä olla silti tiedot sossuun?

Vierailija

että sinne sukanvarteen kertyy 1000 euroa

en voi ku ihmetellä miten kateellista sakkia täällä on, ootte kateellisia toimeentulotukea hakevalle... ei oo kyllä kaikki inkkarit kanootissa

Vierailija

ootko vähän kateellinen? vai miksi vittuilet? en kauheesti muitakaan syitä keksi tuolle vittuilulle. Kyllä aika kummallinen ihminen saa olla että on kateellinen sossun luukulla käyvälle

huhhuh

ap

Vierailija

rahat s-tilille. eli lähimmälle pankkiautomaatille mars mars ja sen jälkeen esim. s-market,prisma,alepa jne. tallettamaan rahat s-tilille. ei näy missään...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat