Veisitkö lapset lääkääriin jos

Vierailija

jugurttia ja leipää jonkin verran ja juonut normaalisti. Kyseessä 1 vuotias

ap

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi ihmessä et menisi? Eihän siinä mitään häviä! Mulla on myös 1v korvatulehduslapsi. Käytän poikaa, huomattavasti, herkemmin lääkärissä kuin esikkoa, jolla ei kierrettä. Joka kerta ei tulehdusta ole ollut mutta usein kuitenkin. Itse menen aina, jos hiemankin epäillyttää...

Vierailija

Tuo joka valitti korvaansa ei varmaan valita tyhjästä. tuosta toisesta ei tiedä, vanha tulehdus saattaa vielä näkyä, mutta touisaalta myös katkeamaton tulehdus näkyy myös.

Ja jos teillä tosiaan on kierrelapsi niin en tosiaan veisi arvauskeskukseen yleislekurin arvattavaksi vaan erikoiskorvalääkärille yksityiselle. Vai veisitkö auton huoltoon hameompelijalle?

Vierailija

Soitampa nyt sitten terveyskeskukseen. Nyt kun kierrepotilaalla oli tämä viimeisin kuuri niin lääkäri lupasi laittaa lähetteen tuubitukseen kun käydään kontrollissa.

ap

Vierailija

Oletan, että myös yleislääkärit osaavat lasten korvat tutkia:) Itse olen käynyt sekä terveyskeskuksen ylesilääkäreillä että yksityisellä korvalääkärillä. Meillä kyllä odotellaan putkitusaikaa, jotenka pianhan sitä päästään kunnon spesiaalille:)

Vierailija

toisella on ollut kuumetta viime viikolla ma-ke+ flunssaa. Pientä nenänvuotoa tähän päivään asti. Tänä aamuna valitti korvaansa ja lämpöä 37,5.

toisella loppui korvatulehduskuuri (antibiootti) perjantaina. Nyt ääni painoksissa ja korahtelee välillä kuin hevonen. Viime yönä heräsi itkemään ja aina kun veti henkeä kuului tosi isosti ääni niinkuin olisi norsu törissyt. Annoin särkylääkettä ja ventolinea ja kohta helpotti. Tällä lapsella korvatulehduskierre

Kertokaa mulle, että mennäkkö näiden kanssa vai eikö. Juu, ja tiedän että voin soittaa terveyskeskukseen ja kysyä, mutta kyselen nyt kuitenkin teidän mielipiteitä ensin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat