Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naposteltavia laihduttajalle?

Vierailija

Siis tarkoitus olisi aloittaa laihdutus ( kuten varmaan joka toisella suomalaisella tähän aikaan vuodesta...) . Toivoisin vinkkejä, miten selviytyä napostelutarpeesta. Mulla varsinkin illalla iskee hirveä himo ihan kaikkeen syötävään. Ravaan sohvan ja jääkaapin väliä sellaisella vauhdilla, että herkempiä heikottaa. Ikävä kyllä se vauhti ei kuluta niitä kaloreita mitä naamaani ahdan.

Tiedän, että pystyn järkeistämään syömistäni ja minulla on tarvittava tahdonvoima, mutta toivoisin silti vinkkejä kevyistä, helpoista naposteltavista joita voisi hyvällä omalla tunnolla nauttia, kun tulee se tiukka paikka että tahto ei meinaa riittää.

Ja myöskin jos on hyviä vinkkejä kevyistä, nopeista ja helpoista ruuista, ottaisin mielelläni vastaan. Thanks sisters!

Ja hei, aion onnistua!

Kommentit (8)

Vierailija

Mutta mun mielestä sun tärkein homma on lopettaa jollain konstilla se napostelun tarve. Eli jos syöt terveellistä, kevyttä ruokaa mahan täyteen, ei tarvitse napostella lainkaan.

Vierailija

on yllättävän hyviä, suikaloi vaan kerralla koko kurkku, ei se muuten riitä ja tulee napattua nakki jos toinenkin sekaan :D

Jos haluaa ihan herkutella/pröystillä niin dippaa kevytkermaviiliin sitä, mausta itse hyväksi se dippi :)

Jos tyykkää tuoreena kukkakaalista ja ei ole allerginen porkkanalle, sanotaan että nekin on hyviä napsia, mä en voi ite kyllä koittaa.

Vierailija

Itselläni toimi parhaiten napostelun lopettaminen kokonaan. Eka viikko oli vaikein, mutta sen jälkeen ei ole ollut vaikeuksia. Nykyään voin hyvällä omalla tunnolla napsia pieniä annoksia vaikka suklaata eikä napostelu jää päälle. Tsemmpiä laihdutukseen!

Terveisin viime vuonna -25kg

Vierailija

mulle ihan ehdoton ajanviete kanssa napostelu, korvaan sipsit kasviksilla, dippikastikkeen sallin. Kukkakaali on ihanaa valkosipulidipin kans =) ja sitten porkkanaa minigrip- muovipusseihin ohuina viipaleina (varsinkin kesäporkkanat nam), pysyvät mehukkaina pusseissa ja voit tehdä jääkaappiin valmiiksi! Mä saatan ottaa niitä myös laukkuun mukaan.

Tsemppiä!

Vierailija

Tarkoitan, niitä tilanteita jolloin se napostelun tarve vie voiton, kun niitäkin tilanteita ainakin aluksi tulee.

Ja kiitos vinkeistä!

ap

Uusimmat

Suosituimmat