Haluan lisää lapsia, mutta en kestä vauva-aikaa

Vierailija

mietin nyt että olikohan tämä toinen raskaus sittenkään hyvä juttu. Vaikka voihan sitä vielä tapahtua vaikka mitä, kun olen vasta rv8

Oliskohan sittenkin parempi hoitaa tuo ainokainen kunnolla kuin kaksi lasta huonosti.

Kommentit (8)

Vierailija

Meillä mies on paljon enemmän vauvafani, minä rakastun niihin kunnolla vasta yksivuotiaana ja uhmiksina ovat valtavan suloisia, puhumattakaan leikki-ikäisistä. Siksi meille tulee lisää lapsia, vaikka en niin kovasti vauvan hoidosta nautikaan.

Vierailija

mutta silti tuntuu että tämä lastenhoito tulee olemaan 85% mun vastuulla vielä vanhempainvapaan jälkeenkin. Mies menee ja tulee, minä joudun aina kaikki menoni pohjustamaan viikkoja etukäteen

Vierailija

mutta toinen vauva-aika meni liiankin nopeasti ja taidetaan tehdä kolmas. Mä luulen, että ekan kanssa tuli oltua liikaa kotona, mutta kakkosen kanssa liikkuu enemmän ihan esikoisen takia.

Toinen vauva viihtyy hyvin kun sillä on jo kaveri.

Vierailija

Et voi sanoa että et kestä vauva-aikaa jos yhden lapsesi kanssa vauva-aika on ollut rankkaa.

Minäkin muistan kun kolmas lapseni oli 3 v, sanoin että kyllähän ne kaksi ekaa vuotta on lapsen kanssa ihanaa mutta sen jälkeen - huhhuh. Ja tämän sanottua muistin kuinka olin tokan lapseni ollessa vajaan vuoden sanonut siskolleni että voi kun lapsen voisi saada kaksivuotiaana!

Vierailija

en mä tiä, toi etukäteen miettiminen on yliarvostettua... Eihän kukaan lapsia hankkisi yhtä enempää jos liikaa mietittäis :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat