Mitä sinussa on fiksattu? Eli onko hiukset värjätty yms. ?

Vierailija

Minulla

- rakennekynnet

- Hiukset värjätty

- Kulmissa kestopigmentointi

- rasvanimu

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

minäkin olin ennen siitä kiinnostunut, mutta kun luin, että jollekin oli se kulkeutunut aivoihin asti niin.... kyllä älyni on tärkeämpää kuin rypyt.

Vierailija

- kampaajan raidoittamat hiukset

- valoimpulsilla poistetut karvat

- usein ollut myös rakennekynsiä, mutta ei tällä hetkellä

Muun sitten fiksaan itse, eli vartaloa liikunnalla ja ruokavaliolla jne.

Vierailija

joten oikaisutin sen laminaattihampaalla ja hyvä tuli!

Sitten onhan multa silmäpussitkin leikattu, vaikka oikeasti ei mulla silloin ja eikä ole nytkään silmäpusseja ollut, kunhan kuvittelin vaan.

Vierailija

Lohjennut hammas on minultakin paikattu ja kulmat toki nypin ja muitakin karvoja poistan.

Lainaus:

Hiuksia olen värjännyt, mutta nyt en ole aikoihin tehnyt sitäkään.

Olen tumma luonnostani.

Vierailija

Tuntuu, että ollaan raskaasti vähemmistössä, mutta se taitaa johtua vain kysymyksen asettelutavasta - tällaiseen vastaa useammin ne, joilla on jotain raportoitavaa.

Vierailija

- Hiukset värjätty

- Hampaat oiottu

- Ripset ja kulmat värjätty

- Luomia poistettu

- Karvat poistan säännöllisesti ja nypin kulmat

- Itseruskettavaa käytän kesäisin

- Meikkaan joka päivä

Urheiluharrastukseni pitävät muuten timmissä kunnossa. Rakennekynsiä olen joskus harkinnut, mutta omat ovat luonnostaan aika hyvät, joten en ole vielä laittanut. Suunnitelmissa on kolmas lapsi ja sen jälkeen täytyy katsoa jos tarvitsee laittaa pientä kohennusta rintoihin (mutta vain pientä!). Ryppyjen silotustakin voisin harkita.

Olin lapsena tosi ruma ja äitini mielestä itsensä kohentelu oli paheksuttavaa.

Vierailija

risat poistettu, ja korvissa on ollut putket. Ai niin ja luomia poistettu. Muuten suht luomu tällä hetkellä. Hiuksia yleensä tapaan värjätä mutta nyt on oma väri.

Vierailija

eli mulle laitettiin 6 hampaaseen laminaatit n. 8 vuotta sitten. Hampaat hiottiin, tehtiin muotit, vähän aikaa oli väliaikaiset "hampaat" ja sitten laitettiin ne oikeat laminaatit. Mulla oli alku hankalaa: en ollut ottanut tarpeeksi selvää hammaslääkäreistä, ja uskoin mainospuheisiin. No, sit siinä kävi niin, että ne laminaait ei pysyneet. Meinasi tosiaan itku tulla monta kertaa, kun sai pelätä aina että ne laminaatit irtoaa. Sitten menin toiseen hammaslääkäriin kiinnittämään taas kun irtosi, ja siellä osasivat kiinnittää ne niin, että eivät ole kertaakaan irronneet sen jälkeen (kiinnitetty vuosia sitten). Eli, valitse hammaslääkäri tarkkaan!!! Muuten olen kyllä tosi tyytyväinen, ja itsevarmuus on kohonnut kauniiden hampaiden myötä! Eli suosittelen kyllä lämpimästi, mutta tosiaan valitse se hammaslääkäri tarkkaan, kysele suosituksia!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat