Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia oireita on ennen keskenmenoa?

Vierailija

Mun ystävä väitti että yli puolet rskauksista viikoilla 1-7 menee kesken.. Onko totta? Oon täällä ihan paskat housussa ku pelottaa =(

Rv 6+1

Kommentit (10)

Vierailija

jomotusta alavatsassa ja selässä, tissit kipeet, etova olo ja hirvee väsy niin ne on normaaleja alkuraskauden oireita?

Äryttää kun ollaan niin kauan haluttu vauvaa ja kaveri alkaa tollee pelottelemaan :(

ap

Vierailija

... eikä sitä energiaansa kannata laittaa keskenmenon pelkäämiseen, jos ei ole sen enempaa syytä. Eiköhän kaikki mene ihan hyvin :) Jaksamista!

Vierailija

Onnistuneissa raskauksissa oli alusta asti kauheaa pahoinvointia, mutta keskenmenneissä raskauksissa ei ollut oikeastaan mitään "oireita".

Vierailija

Niin haluan nyt sanoa, että vaikken ole keskenmenoa koskaan kokenutkaan, niin vuoto raskauden alussa on kyllä tuttua. Mun mielestä siitä ei puhuta tarpeeksi, että se saattaa olla myös aivan vaaratonta, yleensä heti pelotellaan että kesken menee..

Eli mulla on jokaisessa kolmessa raskaudessa ollut tuhruvuotoa viikoilla 8 tai tässä kolmannessa rv 6-9 ja kolmannen kohdalla vuosin myös enemmän kuin pientä ruskeaa tuhrua.

Olin ihan paniikissa mutta koitin lohdutella itseäni ettei sille keskenmenolle sitten mitään voi. Pahoinvointi oli hirveää vaikka lääkäri oli varma tuulimunasta kun ultrassakaan ei näkynyt MITÄÄÄN rv7. Viikon päästä ultrassa kuitenkin näkyi sikiö ja syke, vuodotkin loppuivat rv9 ja nyt on rv 29 ja sikiökin on ollut täysin viikkoja vastaavan kokoinen, ei siis edes myöhemmässä vaiheessa hedelmöittynyt.

tSEMPPIÄ RASKAUTEEN JA KOITA JÄTTÄÄ TURHAT MURHEET POIS JA NAUTTIA :O) Keskenmenoon ei voi itse vaikuttaa eikä moneen muuhunkaan asiaan, pitää vain toivoa parasta :o)

Vierailija

joista yksi meni kesken. Kahdessa ekassa oli kauheat pahoinvoinnit ja muut oireet, mutta kolmannessa mikä meni kesken, ei ollut mitään raskausoireita. Eli siinä oireet puuttuivat. Ei taida auttaa yhtään, mutta tämä oli minun kokemukseni...

Uusimmat

Suosituimmat