Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muukin niin köyhä, että joutuu myymään lapsensa pienet vaatteet saadakseen uusia

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Eli ostin vaatteet käytettynä ja myin pois kun olivat liian pienet ja ostin niillä rahoilla taas uusia lapselle.

Toimi erittäin hyvin, loppujen lopuksi ei vaatteille tullut paljon hintaa, kun usein sain vielä ainaskin omat takaisin.

Vierailija

missä niitä säilöisin? Rahaa on perheessä vähän, joten tarpeeseen tulevat nrkin rahat. Myyn vain merkkivaatteet, tavanomaiset euron vaatteet annan kavereille jos kelpuuttavat. Jotkut vaatteista ovat maksaneet itse itsensä, sillä olen ostanut ne edullisesti kirpparilta (uudenveroisina) ja saanut niistä "omani pois" vielä myytäessä tai sitten käyttökustannukset ovat jääneet hyvin alhaisiksi.

Näin sitä pärjää opiskelijatalous.

Vierailija

vain parhaat ja tosi hyväkuntoiset tai muuten vaan erityisen mieleuisat saatan säästää. Muut myyn pois ja ostan uusia pienelle ja isommallekin. Käytän vaatteisiin paljon rahaa muutenkin ja totta ihmeessä myyn käytetyt vaatteet pois. Ei ole tilaa komerpoissa ja hyväntekeväisyyden hoidan muulla tavoin.

Vierailija

Ja niin myös itse saan ilmaiseksi lähes kaikki vaatteet lapselleni. Ja vaikka olisi sitten saatu jotain kalliimpaa vaatetta ostettua tai lahjaksi, niin nekin kyllä ihan annetaan eteenpäin. Ja olemme köyhä perhe. Ajatuksena on " kiva antaa, kiva saada"

Vierailija

mahdolliselle pikkusisarukselle, vaan vaatteet pitää myydä saadakseen vanhemmalle lapselle uusia vaatteita?

Ilmeisesti ei kannattaisi edes yrittää tehdä lisää lapsia

Vierailija

huolimatta melkein koskaan varaa ostaa lapsille mitän aivan uutta. Ostan aina käytettyjä vaatteita. Kyllähän nekin ovat aivan yhtä hyviä, mutta joskus olisi kiva vain mennä H&M:ään ja pistää vaikka 100 euroa tuulemaan...

Vierailija

Paremmat sukulaisille ja huonommat UFF:ille, kaikista huonoimmat roskikseen. En tiedä, aionko yrittää lisää lapsia, jos aion, ostan sitten uusia ja lainailen sukulaisilta.

Joskus olen jonkin vaatteen myymistä miettinyt, mutta tuntuu, että siinä on oma vaivansa. Jos olisi pakko saada ne rahat, varmaan sitten myisin.

Uusimmat

Suosituimmat