AMATSONI ALLIT HUOMIO!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei, on tullut taas se aika vuodesta joilloin pitäis saada pudotettua "muutama" kilo.. Löytyykö muita joita kiinnostaa aloittaa painon pudotus uuden vuoden kunniaksi. Itsellä tavoitteena on reilu kymmenen kilon pudotus:)

Laihaläski

Kommentit (2)

Vierailija

No hyvä, että edes sinä olet innokas lähtemään mukaan. Mäkin sain viimevuonna pudotettua ihan hyvin kiloja n. 17 kg. Mutta nyt ihan muutamassa kuukaudessa olen varmaan lihonut 10 kg takaisin. Ja jouluna oon sitten syönyt koko vuoden suklaat:(

Pidetäänkö se maanatai punnituspäinänä? Mulle on ihan sama.

Aloitetaan vaan sitten loppiaisen jälkeen.

Muut Allit, tulkaa kertoo edes kuulumiset, jos ei painon pudotukseen ole enää tarvetta tai intoa.

laihaläski

Vierailija

Tere pitkästä aikaa, ajattelin tulevan uuden vuoden kunniaksi tulla vilkaisemaan tänne ja täällähän oli pitkästä aikaa huhuiltu vanhan turvallisen Allit ryhmän perään...

Mä olen ainakin messissä, mä en osaa enkä taida ehtiä näitä pinoja ja tietoja päivittelemään, mutta toivottavasti saadaan mukaan joku joka sen homman osaa ja ehtii.

Jos ei muita ole mukana niin ainakin me Laihaläskin kanssa lähdetään projektiin.

Mulla siitä kiitollinen tilanne, että tämän vuoden aikana pudotetut kilot olen saanut kutakuinkin pysymään aisoissa eli ei mikään katastrofaalinen tilanne, mutta silti pitää saada about 5-8 kiloa pois.

Millos aloitetaan, loppiaisen jälkeen 7.1.? Se sopeis mulle hyvin.

LapaLepa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat