mies ei halua enää olla koska olen raskaana?

Vierailija

Miksi mies etäinen?

Mulla hormoonit heittelee ja olen kiukkunen välillä ja välillä itken. Tottakai sekin vaikuttaa mieheen, mutta nyt yli viikon verran mies on ollut jotenkin erilainen. En tiedä missä mennään, haluaako hän olla mun kanssa enää, haluaako hän tätä vauvaa enää, rakastaako enää? kun kysyn niin ei vastaa.. jos vastaa niin vastaukset on : kärsivällisyyttä, ei oo mitään vikana, kaikki hyvin tai tää on tätä yhteiseloa. Vaikka ihan selvästi joku on vialla. Ei ennen ole ollut noin myrtsinä, mököttänyt tai suuttunut helposti. Tuntuu kun olis puoliks vieras ihminen. Ja olen itse epävarma fyysisestä olemuksestani.. masu kasvaa ja rinnat on isot hormoonilöllöt.. ku edes vähän kysyn haluaako hän minua enää tai että kelpaako rintani enää hänelle niin vastaus : ihan ok ne, en ole ajatellu asiaa tai en osaa nyt vastata tohon. Mitä tehdä? On yksinäinen olo :S

Kommentit (7)

Vierailija

ainoa vaan että viikko on vielä lyhyt aika. Onko teillä ennestään lapsia? tai sitten töissä on stressiä? Tai jos on esikko tulossa, niin on hämillään muutoksista joita näkee sinussa tapahtuvan eikä oikeen osaa suhtautua niihin, eikä oikeen tiedä mitä odottaa sinulta, raskaudelta, vauvan syntymältä, vauva-ajalta, omasta tulevasta isyydestään....

Meillä tän kakkosen odotuksen aikana on ollut vaikeeta esikon kanssa, ruuat ei oo sopineet, nukkumisongelmaa, päälle normi flunssat ja hampaiden teot. Mies ihan kypsä töihin, minä ihan kypsä "vaan" kotona olemiseen... vois jatkaa pitkään. Tehtiin ratkaisu, että mies jäi hetkeksi kotiin ja minä palasin töihin, mies saa kaipaamaansa nollausta töistä ja minä kotoa. Ja kun ollaan molemmat enempi yhtäaikaa kotona lapsen ollessa hereillä niin on saatu puitua ja ratkottua nuo ruoka- ja nukkumisongelmat melkosta hyvin. Syksy on ollut rankka, mutta hissukseen helpottaa ja se mieskin sieltä kaukaanta "pettämästä" -niinkun joku taas väittäisi (kaikki miehethän pettää.... ;) ) on tullut takaisin tähän suhteeseen ja elämäntilanteeseen.

Koitin siis sanoa, että syitä voi olla monta pientäkin, molemmin puolin ja pidemmältäkin aika väliltä. Mutta ei heti kannata luovuttaa jos on vaikeaa.

Vierailija

Haloo, pitkissä suhteissa tulee kaikenlaisia kausia.

Itsekin olen joskus täysin vittuuntunut mieheen ja saatan olla huonolla tuulella.

Tai jos olen väsynyt tai stressaantunut niin pidän etäisyyttä tai olen muuten vain muissa maailmoissa.

Huolestuisin vasta jos kyse olisi kuukausista!

Vierailija

jos on lapsia niin miehellä voi olla joku keski-iänkriisi.. (toivottavasti ei petä) tai ole kyllästynyt perhe-elämään

jos ensimmäinen lapsi niin mies on aika juntti. nauttis raskaudesta sun kanssa tai sitten hän on katumapäällä. jos on tajunnut että on vielä liian lapsellinen isäksi? tai ei luota sun taitoihin tulevana äitinä..

Vierailija

On siinä paljon muutosta miehellekin. Ja naisilla sentään hormoonit auttavat valmistautumaan vauvaan, miehet on ihan omillaan...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat