Voiko raskauden viedä alusta loppuun ajattelematta sitä sen kummemmin?

Vierailija

Ainakin ensimmäiset 8vk mulla on mennyt niin että edes joka päivä muista olevani raskaana.

Haluaisin että seuraavat 32 víikkoakin menis samalla lailla.

Eka raskaus oli henkisesti niin vaikea, että olin huolissani aamusta iltaan joka helvetin päivä

ei jaksa enää toista samanlaista

Kommentit (2)

Vierailija

paha sanoa. Täällä menossa rv 17 ja pahoinvoinnista huolimatta (jatkui 5vko 24/7) ei oikeestaan ole ehtinyt/muistanut olevansa raskaana. Esikko vaatii omansa ja nyt vielä työtkin. Toisaalta toivon, että menisi loppu aikakin näin nopsasti ja huomaamatta, mutta toisaalta välillä olen miettinyt, että mitä jos en ehdikään tajuta oikeasti, että meille tulee toinen lapsi?

Vierailija

vaikea muodostaa häneen tervettä vuorovaikutussuhdetta syntymänkään jälkeen. Mutta harvalla kait näin käy. Vaikka aluksi ei asiaa ajattelisikaan, jossain vaiheessa varmasti ihan luontevasti alkaa muodostaa suhdetta vauvaan, ainakin kun liikeet tuntuvat ja muutenkin raskauden "onnistuminen" alkaa näyttää todennäköiseltä ja riskit vähentyneet. Alkuraskaushan saattaa olla ihan syystäkin huolekasta aikaa. Ehkä olisi hyvä läpikäydä neuvolassa pelkoja, jos niitä on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat