Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsää olla yksin :(

Vierailija

siinäpä se jo tulikin. Olen eronnut äippyli ja lapset isällään tällä hetkellä. Baariin tai jonnekin tekis mieli vaikka lähtee, kun ois tilaisuus, mutta yksin ei oikein huvita lähtä notkumaan. Kaikki kaverit on perheellisiä ja viettää perheiltojaan. TYLSÄÄ!!!!

Kommentit (8)

Vierailija

mitä teette yksin baariin mennessä?? Jotenkin tuntuu niin orvolta mennä yksin tiskille ja sit ettii joku pöydän kulma johon nojailla... arrggh!!

ap täällä tuskailee...

Vierailija

Yrität vähän nostattaa fiilistä kuuntelemalla hyvä musaa ja otat vähän pohjia. Baarissa on muitakin yksinäisiä. Sulla on paljon ankeampaa kotona!

Vierailija

halusin mennä, mutten yksin. Mulle tulee helposti alemmuuskompleksi jos ei löydy juttuseuraa, mutta lähdin kuitenkin ja matkalla päätin, että asenne on tarvittaessa tämä; "painu sä v*****n, mä olen upea!" Ja ainahan voi lähteä takaisin kotio, jos on tylsää.

Enkä muuten herännyt aamulla yksin =)

Vierailija

baariin tekisi mieli mennä, mutta yksin on tosi kurja mennä. Jos olis vaikka joku ekat pari tuntia seurana, loppuillasta ei enää tuntuisi orvolta kun vois ihmisten keskellä tanssia jne eikä kukaan kiinnittäis huomiota että toi on yksin..

hiljaisena iltana ei kannata yksin mennä, mutta jos osais mennä sellaisena että ollis paljon populaa liikenteess

Ja olis kiva löytää uusia kavereita joiden kanssa mennä baariin, mutta se on vaikeata se!

Vierailija

Täällä kahden, 10 v ja 7 v, äiti, joka on kiinni lapsissa vuorokauden joka sekuntti lukuunottamatta työssä ja koulussa oloa. Mies töissä viikkokausia ulkomailla. Minulla on jatkuva pula omasta rauhasta, kun mies on töissä. Nyt mies onneksi kotona ja voin hengähtää hetkisen.

Uusimmat

Suosituimmat