soitinpa sitten naapuriin poliisit,kun lasta hakattiin...

Vierailija

tai lasta ja lasta 13-14v nuorta... isäpuoli mäiski menemään tuulikaapissa,ulko-ovi auki ja lopuksi heitti pojan kaaressa ulos maahan..

en saanut suuta auki huutaakseni sille äijjälle,kun seurasin tapahtumien kulkua,mutta perästäpäin soitin poliisit.

hirmuinen kuumakalle se äijä,joten--onko kaupat huomenna auki? ..taidanpa lähteä ostamaan pesäpallomailan suojakseni...

pojan äiti ei poliisien tilaamisesta minua kiittänyt,ei sättinyt,olin hänelle kuin ilmaa. eli ilm. ei hyvä veto soittaa poliisit?

varsinkin,kun kyseessä on muutenkin joku lastensuojelutapaus...

yksi naapurin äijä oli just siinä myöskin paikalla,kun poika sai kyytiä,mutta eipä sekään uskaltanut mennä väliin.

säälittää se poika ihan hemmetisti,mukava poika,joka oireilee kotiolojensa vuoksi:(

Kommentit (14)

Vierailija

Olemaan jotenkin tekemisissä että hän saisi normaalin kodin mallin? Kuten sanotaan, ei omena kauas puusta putoa ja monen huonoissa oloissa kasvaneen nuoren kohtaloa on jatkaa samanlaista elämää itse aikuisena.

Vierailija

ilmeisesti myöskin ihan jo hätäkeskus hoiti sen.

poliisit vielä' sanoivat,että ilmoitus on tehty.

yhteystietoni otettiin ylös jo hätäpuhelua soitettaessa juuri sitä varten,että sosiaalihuollosta ottavat sitten yhteyttä minuun.

en tiedä mitä ne sitten vielä kyselevätkään..

..kaikenlaiseen soppaan....

-ap

Vierailija

Onneksi sinä puutuit. Sinä osaat aikuisena puolustautua jos naapurit tulevat riehumaan,mutta ainakin se poika alkaa saada apua. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.

Vierailija

Voisit kyllä tehdä nimettömänä ilmoituksen sossuun, koska tieto ei aina jostain syystä poliisilta eteenpäin mene. Itsekin puutun asioihin jos tuollaista on.

Vierailija

harmittaa vaan,että miksi minä aina sotkeennun kaikkeen paskaan.. ei meillä ole mitkään erityisen lämpimät välit noiden naapureiden kanssa ollut ennenkään,ja nyt viileni laakista itsepuolustusasteelle :)

-ap

Vierailija

kauheaa luettavaa..mitähän oli poika parka tehny et moisen kurituksen sai? toivottavasti saa apua jostain ja äkkiä!!!!!!!t.itsekkin 13-vuotiaan pojan äiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat