Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi kuukuppi on NIIIIIN hyvä!!!

Vierailija

Miksei kukaan kertonu mulle aikasemmin, naistenkin elämä on nyt ihanaa joka päivä! Ei pahalta haisevia rättejä persvaossa, eikä kuivattavia tamppooneja sisällä. Toi on niin hyvä keksintö että mun mielestä sen keksijä ansaitsis jonkun palkinnon.

Suosittelen ehdottomasti. Googlatkaa vaikka :)

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

jolla on TODELLA runsaat kuukautiset? Olen ymmärtänyt, että että kuukuppilaisetkin käyttävät muita vehkeitä runsaimpina päivinä.

Vierailija

Siis kasille vastausta:

Mulla on todella runsaat kuukautiset, siis TODELLA runsaat kuukautiset ja mä en pärjää millään muulla kuin kupilla.. Ainoastaan armottomimpana vuotopäivänä käytän sidettä kuukupin lisäksi, jos sattuukin niin, etten pääse parin tunnin välein vessaan, jos kupin tilavuus täyttyy niin ei sit falskaa pitkin maailmaa..

Mä käytin ennen kuppia maxitamponia ja sellaista jälkivuotosidettä yhtäaikaa, sillä yhdistelmällä pärjäsi korkeintaan pari tuntia.. Nyt ihan tavallisella lunette-kupilla uskaltaa olla kolme-neljäkin tuntia huoletta.

Vierailija

Minulla eka vuorokausi on sen verran runsasta, että tarvitsen siteen (kestositeen) varmistukseksi. Muuten pärjään pelkästään kupilla. Loistojuttu toi kuppi. Kuppejahan on kai ollut ekan kerran joskus 1920? luvullako?

Vierailija

Ja tosi kiva. Ei ärsytä silleen kuin siteet/tamponit. Keittelen vaan silloin kun kuukautiset loppu ja kuppi jää kaappiin odottelemaan seuraavia. Ja ei ainakaan vielä tähän mennessä mitään ongelmia...

Mukava kun voi mennä huoletta uimahalliin!

Vierailija

Harmi, etten aiemmin hoksannut. Kesällä ostin. Mielestäni muovia sisältävät siteet pitäisi lailla kieltää ja tamponeillekin määrätä haittavero. Aina jäkätetään lasten vaippojen ympäristövaikutuksesta, mutta pikkuhousunsuojista ei kukaan virka mitään. Kyseessä on kuulemma vanha keksintö, mutta tullut uudelleen muotiin. Näin kertoi iäkäs sairaanhoitaja, en tiedä onko totta.

Vierailija

kun tuota pink cupia jonka ostin. Sen takia valitsin sen, kun siinä ei ole mitään uria kauheesti mitkä vois olla vaikeempi puhdistaa, ja sen tilavuus taisi olla isoin :) Ei tarvi olla parin tunnin välein tyhjentämässä.

Ihan oikeesti mä en vaihda enää takas mihinkään rätteihin tai tamppooneihin. On tää NIIN paljon parempi!

Vierailija

Menkat alkaa ens viikolla ja pääsen kokeilemaan ekan kerran. Jännää on. Olen harjoitellut kupin käyttöä ja ainakin ilman menkkoja se tuntuu tosi hyvältä, se ei siis tunnu yhtään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat