Mä saan eri tukia 800 e kuussa ja silti käyn sossussa hakemassa tukea vuokraan

Vierailija

ja sossu maksaa vuokrani (mitä asumistuen jälkeen jää 300e) sekä maksavat mulle vielä tilillekkin yli 100 euroa

lällällää, mahtaa muutamia mammoja täällä vituttaa

ootteko vähän kateellisia??? Lasketaankos oikein montako kateellista mammaa täältä löytyy oikein :D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

kyllä köyhä olet. Minä en ainakaan saisi edes mieleisiäni vaatteita tuolla summalla itselleni ja lapsilleni. Puhumattakaan että voisin kustantaa asumisemme.

Vierailija

Lainaus:

Ei kukaan halua asemeesi.

Säälin, en kadehdi.

t. koulutettu, työssäkäyvä yh, jonka tilille tipahtaa joka kuukausi moninkertaisesti tuo 'saaliisi'

Vierailija

Opiskeluja ei oo enää montaa vuotta jäljellä. Työpaikka valmiina odottamassa kunhan ensin valmistun..

En varmaan oo ainoa opiskelijaäiti joka saa toimeentulotukea, tuskin kukaan toimeentulotuen tarpeen takia lisää lapsia tekee

Vierailija

mainitakkaan toimeentulotuesta kun aletaan haukkumaan pummiksi yms, mä nyt vaan olen tuohon oikeutettu..

kateellisia (tai mitä lie) näyttää kovasti olevan kun joka kerta kun joku mainitsee hakevansa toimeentulotukea niin käsketään painumaan töihin... ei ymmärrä ei

Mäkään en lapsia saa mihinkään hoitoon että töihin pääsisin, oikeastaan ei ole mitään järkeä mennäkkään vaikka saisin ilmaisen hoitajan, pitäisi kaikki vapaa-aika painaa hommia jotta saisin samanverran mikä meidän minimi toimeentulomme on. Lastenkin kanssa pitää olla ja koulujuttuja tehdä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat