Miesystävä osui arkaan paikkaan..

Vierailija

No jos ikäero on ainut syy, niin älä hoppuile asian kanssa. Jos oma ikäsi alkaa tulla vastaan, niin sitten on syytäkin hoppuilla.

Itsellä uusperhe ja pojilla 7 vuotta ikäeroa ja ovat aivan mielettömän hyvät kaverukset.

Kommentit (8)

Vierailija

Ollaan tunnettu kuutisen vuotta, oltu hyvä kavereita. Minä melkein koko tuon ajan olen seurustellut lapseni isän kanssa ja vasta hiljattain olen siintä lapsen isästä eronnut. No tämän vanhan tuttavan kanssa tiet sitten on tässä hiljattain lähentyneet ja ollaan muutamia kuukausia ns. salasti seurusteltu. Nyt olen hänelle avautunut, että halusin lapset pienellä ikäerolla ja nyt se ei ole enään mahollista, niin tämä mies sitten sano kyllä se on ja hän on ihan valmis yrittämään lasta ja elämään minun ja minun lapseni kanssa uusioperheenä. ja todellakin haluisin lapsia piakkoin. Tuntuu vain liian kiireeltä, vaikka tunnettu ollaan pitkään ja aina tiiviisti yhteyttä pidetty. mitä ihmettä teen? en kyl voi ttehdä mitään sellaista mitä kadun jälkeepäin, hmm..

Vierailija

Ei lapsen hankintaa kannata liian kauan pantata, koska ei niitä lapsia noin vain synny. Jos olette molemmat valmiita niin ei kun menoks.

Tärppionnea!

Vierailija

pohjalta alkaisit lasta tekemään? Ota se järki käteen ja eläkää ensin vuosi edes yhdessä. Näin huomaat onko se mies parempi ystävänä, salarakkaana (missä siis on hyvä) vai avo/aviopuolisona.

Ei noin kiire voi olla lapsen tekemisessä, ettei voi miehen kanssa arkea ensin jakaa. Ettekö aio kuherrella ja julkistaa yhdessä oloanne?

Vierailija

Kiitos tästä viestistä :) tosiaan ikäero on mulla ainut syy, olen aina ajatellut/halunnut sit kun on lapsien aika niin saada pienellä ikäerolla. Itse olen vielä nuori, omasta iästä ei ole nyt kyse.

Vierailija

juu meinataan julkistaa, tämä on siksi, että kaikki tapahtu meidän välillä niin nopeesti.. Mutta vaikeeta tässä on se, että hän ei ole mikään parin kuukauden tuttu, vaan tunnettu pitkään. Tiedän hänen sukulaisia, perheensä ihan kaiken jo, ja olen käynytkin joka paikassa.. mutta tuntuu silti että kaikki menisi kovin nopeesti, vaikka onnellisia ollaankin ja hyvin osaa olla minun lapseni kanssa ja haluu ollaa sille aikuisenmalli, muuta en vaadikaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat