siitä hakatusta nuoresta vielä.... purkaudun:

Vierailija

eli tilanne:

nuori hakattu kotonaan isäpuolen toimesta.heitti ulos maahan lopuksi.

hän makaa ulkona maahan ovesta heitettynä,ja äiti ilmestyy ovelle isäpuolen viereen ja vaikka toki säälii lastaan, alkaa paasata lapselleen: "xxxxxx,sinä tiedät kyllä,että sinun käytöksesi johti tähän"

no,tilanne etenee siihen,että äiti lähtee isäpuolta/äidin miesystävää rauhoittelemaan sisälle,ja hakattu nuori jätetään ulos!!!!

poliiseja odotellessa totesin toiselle naapurille,tämän hakatun nuoren kuullen,että "ei noin voi toimia: miesystävä hakkaa lapsen,ja sitten äiti menee sen kanssa sisälle sitä silittelemään päähän,jotta äijä rauhottuisi, ja lapsi jätetään ulos hakattuna!"

sen kun olin päästänyt suustani,niin takaisin en voinut ottaa,ja että minusta tuntuu kurjalta sen nuoren puolesta,kuinka pahalta se on voinut tuntua jo ilman minun möläytystäni.... rintaa raastaa saatana,että piti päästää se lause suustani:(

Kommentit (8)

Vierailija

jossa äitipuoleni hakkasi minut,ja uhkasi vielä lisää antaa kyytiä.. se oli ainut kerta,kun oma isäni puuttui asiaan,vaikka se nainen hakkasi minua vuosikaudet, ja mitä isäni teki?

sanoi minulle,että minun on nyt parasta lähteä vähäksi aikaa ulos,jotta äitipuoli rauhoittuu... muistin tilanteen tuossa naapurin tapauksessa,ja voi sitä tuskan tunnetta,kun tietää sen sattuneen... miltä tuntui painella yksin yöhön.. ei tosiaankaan tunne kuuluvansa "perheeseen"

hitonhitto!!!

-ap

Vierailija

Nythän se nuori voi kuvitella että hänestäkin joku välittää, ja hänelläkin on oikeus elämään...

Eikun vakavasti puhuen, elän ihmisen kanssa joka on isäpuolensa (ja ehkä äitinsä, en ole varma) taholta kohdannut järkyttävää väkivaltaa ihan pienestä pitäen, itse hän ei suostu moista muistamaan, mutta sisarukset ovat kertoilleet. Sen vähän mitä mieheni on lapsuudestaan avautunut, hän on kertonut miten kovasti toivoi että edes joku välittäisi, joku pistäisi stopin ja kertoisi että hänelläkin on ihmisarvo. Että pääsisi edes sijaisperheeseen jossa joku rakastaisi. Mutta kukaan ei häntä pelastanut, hän joutui selviämään omillaan, nyrkein. Ja näin vuosien jälkeen voin vain ihmetellä että hän on vielä hengissä, täysissä järjissä ja pitkän vankilakierteen jälkeen muutti kokonaan elämänsä suunnan ja on aivan mahtava aviomies ja isä. Ja osaa rakastaa ja ottaa rakkautta vastaan (mielettömän vaikeaa se hänelle aluksi oli).

Ainiin. Erään tilanteen mieheni muistaa ja on kertonut. Siihen liittyi nimenomaan naapuri, joka tuli väliin. Ja tämän naapurinsa hän muistaa varmasti loppuelämänsä.

Vierailija

Sain turpiini lapsena ja nuorena joka päivä, eikä kukaan puuttunut millään lailla. Minä oikein rukoilin, että joku huomaisi ja ilmoittaisi jollekin. Niin sinä teit, ole vaan ylpeä itsestäsi, teit just oikein.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat