Geishapallojen käyttäjät.

Vierailija

Kertokaa kokemuksianne, plussat, miinukset, tulokset (miten pitkän käytön jälkeen tuntuvia tuloksia), hinta, mistä ostitte.

Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija

Tilasin netin kautta kaalimato.com:sta. Hinta oli muistaakseni alle 20, ja materiaali liukasta silikonia. Helppo ja vaivaton tapa pitää ne lihakset kaikenaikaa hyvässä kunnossa. Seksielämä nyt ihan uudella tasolla. Suosittelen!

ps. niitä kaikkein halvimpia en suosittele, siis kympin paikkeilla hinta, niiden puhdistamis ymsss, ongelmien takia. Yhdet sellaiset oli ja lensivät parvekkeelta saatuani hiivatulehduksen.

Vierailija

Lainaus:

...oli ihan hirveän isot. :D

Siis ne oli sellaiset silikoniset jotka värähtelevät liikkuessa, mahtaisiko läpimitta olla se 37mm mikä usein on myynissä? Huvitti kun sain oikein vänkäämällä tunkea niitä värkkiini - eipä niistä lihasten treenaamiseen ollut! Seksileluna niitä on sittemmin ainoastaan käytetty, ja ovat siihen tarkoitukseen oikein kivat.

Sitten ostin pienemmät metalliset kuulat, ja ne toimi jo paremmin lantipohjalihasten treenaamisessa. Juttelin palstalla aikoinaan jonkun toisen mamman kanssa, joka sanoi että häneltä ne taas olivat lupsahtaneet ulos saman tien - vitsailtiin että pitäiskö meidän tehdä vaihtarit niiden mun jättisilikonipalleroiden kanssa. :)

Metallisista kuulista kuulin sen verran että se pelkkä kylmyys saa lihakset supistumaan niiden ympärille, eli ne treenaa lihaksia ilman että täytyy itse varsinaisesti supistella. Tiedä sitten onko totta. Ne pysyy mulla jonkin aikaa itsestään, mutta varsinkin jos liikun tai kävelen, ne kyllä vähän ajan kuluttua tapaa tupsahtaa ulos jollen "pidättele" niitä, varsinkin jos on ovulaatioaika tai muuten, höm, paikat kosteina.

Mutta kaikkein paras apu lantipohjalihasten treeniin oli kyllä sellainen hassu kapistus jonka tilasin kerran Briteistä. Odotas, tässä on linkki:

http://www.pelvic-toners.co.uk/order-kegel-pelvic-toner.php

Hintoja ja ostopaikkoja en kyllä enää muista... Niin ja tuloksia, hmm. Ne kaiketi tulee hitaasti, ja yliharjoittelua ei suositella myöskään. Usein sanotaan että pari kuukautta pitää jaksaa sinnitellä uskon varassa, kunnes tuloksia rupee tuntumaan.

Siis treeniin, vai sillä testataan lihaskunto??

Vierailija

Siis ne oli sellaiset silikoniset jotka värähtelevät liikkuessa, mahtaisiko läpimitta olla se 37mm mikä usein on myynissä? Huvitti kun sain oikein vänkäämällä tunkea niitä värkkiini - eipä niistä lihasten treenaamiseen ollut! Seksileluna niitä on sittemmin ainoastaan käytetty, ja ovat siihen tarkoitukseen oikein kivat.

Sitten ostin pienemmät metalliset kuulat, ja ne toimi jo paremmin lantipohjalihasten treenaamisessa. Juttelin palstalla aikoinaan jonkun toisen mamman kanssa, joka sanoi että häneltä ne taas olivat lupsahtaneet ulos saman tien - vitsailtiin että pitäiskö meidän tehdä vaihtarit niiden mun jättisilikonipalleroiden kanssa. :)

Metallisista kuulista kuulin sen verran että se pelkkä kylmyys saa lihakset supistumaan niiden ympärille, eli ne treenaa lihaksia ilman että täytyy itse varsinaisesti supistella. Tiedä sitten onko totta. Ne pysyy mulla jonkin aikaa itsestään, mutta varsinkin jos liikun tai kävelen, ne kyllä vähän ajan kuluttua tapaa tupsahtaa ulos jollen "pidättele" niitä, varsinkin jos on ovulaatioaika tai muuten, höm, paikat kosteina.

Mutta kaikkein paras apu lantipohjalihasten treeniin oli kyllä sellainen hassu kapistus jonka tilasin kerran Briteistä. Odotas, tässä on linkki:

Hintoja ja ostopaikkoja en kyllä enää muista... Niin ja tuloksia, hmm. Ne kaiketi tulee hitaasti, ja yliharjoittelua ei suositella myöskään. Usein sanotaan että pari kuukautta pitää jaksaa sinnitellä uskon varassa, kunnes tuloksia rupee tuntumaan.

Vierailija

Lainaus:

Joo, ei tuota härveliä voi jättää pöksyihin, kun kahva töröttää ulkona. :D

Sillä treenataan kerran päivässä tietty satsi harjoituksia. On hyvin tehokas treeniväline, koska jousten takia siinä on vastusta, toisin kuin kuulissa.

Mä taas en ole koskaan mitään ihmeempiä kicksejä saanut pallojen kanssa kulkemisesta ihmisten ilmoilla, mutta oon kyllä kuullu joidenkin naisten harrastavan vastaavaa.

Selvennyksestä((:

Vierailija

seksikaupasti 10€, joten ei kannata rynnätä apteekkiin ja maksaa 60€.

Vielläkin ovat tuolla kaapissa käyttämättöminä...

Vierailija

Joo, ei tuota härveliä voi jättää pöksyihin, kun kahva töröttää ulkona. :D

Sillä treenataan kerran päivässä tietty satsi harjoituksia. On hyvin tehokas treeniväline, koska jousten takia siinä on vastusta, toisin kuin kuulissa.

Mä taas en ole koskaan mitään ihmeempiä kicksejä saanut pallojen kanssa kulkemisesta ihmisten ilmoilla, mutta oon kyllä kuullu joidenkin naisten harrastavan vastaavaa.

Vierailija

Lainaus:

Tuo linkittämäni kapistus on ihan treenaamista varten.

Sinä on pari jousta, ja eri yhdistelmillä voi saada eri tehoisen vastuksen puristuksille. Kankeampiakin jousia voi tilata sitten sitä mukaa kun lihaskunto paranee.

Onhan se aika humoristinen härveli, varsinkin ekalla kertaa kun sitä vaginaansa tunkee. Muoto tuo etäisesti mieleen hiustenkihartimen. :D

Olipa mielenkiintoinen laite..? Eihän tuota voi jättää pöksyihin (luulisin?) vaikka ostariin lähtiessäni. Geishapallot on kuitenkin käytössäni treenaamisen takia. ja joskus (tai nykyään usein) ihan vain ollessani "tuhmalla" tuulella jätän pallot sinne niiden kivan ärsytyksen takia.

Vierailija

Lainaus:

Minulla ihan hyvät kokemukset yli 3 vuoden ajalta, ja ostopäivästä alkaen edelleen käytössä ovat.

Tuloksia tulee (henkilöstä riippuen muutamassa kuukaudessa. Sen jälkeen olen vaan halunnut pitää saavutetun tason, ja tietenkin intohimoisesti jumpata vieläkin tehokkaammin.

Tuohon kuulien laittoon liittyy aina itselläni niiden esilämmitys. Laitan ne pyöreät silikonipallot lämpimään veteen n. 10-15min ennen sisään laittoa. Sitten kuivaan ne vedestä ja pieni sipaisu liukkaria saa asettumaan pallot mukavasti paikoilleen. Ja tämä on lähes joka aamuinen rutiini.

Vierailija

Tuo linkittämäni kapistus on ihan treenaamista varten.

Sinä on pari jousta, ja eri yhdistelmillä voi saada eri tehoisen vastuksen puristuksille. Kankeampiakin jousia voi tilata sitten sitä mukaa kun lihaskunto paranee.

Onhan se aika humoristinen härveli, varsinkin ekalla kertaa kun sitä vaginaansa tunkee. Muoto tuo etäisesti mieleen hiustenkihartimen. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat