Voihan v*'''u näitä pyhiä: taas on joutunut 2 viikonloppua olemaan

Vierailija

miehen lapsen kanssa. Oi sitä huokailua, TV:n katsomista ja nettirumpaa. Voi kun jompi kumpi aikuisista (=äiti t. isä) tai lapsi uskaltaisi sanoa, ettei enää tarvitse tulla! Olisi varmasti kaikille parempi.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

[quote]

on niitä velvollisuuksiakin, ihan jokaisella.[/i

Isänsä kyllä kuuluu kantaa, muttei varmaankaan meidän muiden? Esim. äitipuoli on täysin vastuuton siihen, että joku tuli raskaaksi vahingossa tai myöhemmin avioliitossa syntyneet lapset.

Katkeraa ja katkeraa, tiedetään, mutta ihan 100% varmasti meillä kaikilla - myös lapselle- on mielessä aika, jolloin ei ole pakko tulla.

Vierailija

Eivätkö he osaa olla keskenään yhdessä - sitä voi opetella. Sitten viihtyykin paremmin. En minäkään viihdy kotona, jos vain katsotaan telkkaria ja roikutaan netissä.

Vierailija

Älytöntä,että edellen noudatetaan viikonloppu systeemiä.

Eikö olisi aika keskustella tämän nuoren kanssa. mitä hän haluaa ja miltä tuntuu tulla isälle. Ei sekään ole hyvä ratkaisu, että kieltäytyy kokonaan tulemasta.

Onko tyttö vai poika ? Jos poika, niin eikö näitä tapaamisia voisi järjestää mielummin niin, että isä lähtee pojan kanssa joskus jonnekin jotain yhdessä harrastamaan. Jos on tyttö, niin yhteiset mielenkiinnot varmaan vähissä.

Onko pakko olla koko viikonloppu ? Eikä yksi yö tai vaikka vaan päivä vierailu riittäisi.

Vierailija

nythän sä voi pitää miehes teinille seuraa sillä aikaa kun ukkos käy juustämässä, bylsimässä ja nusasemassa sitä lapsensa äitiä!

Vierailija

A. Kasvaisit aikuiseksi

tai

B. Kattelisit itsellesi lapsettoman miehen/alat elää sinkkuna.

Suosittelen vaihtoehtoa A noin alkuun. Jos ei onnistu, sitten B.

Vierailija

Lainaus:

se että lapsi katselee vain telkkaria ja surffaa netissä?

Eikä teillä voi tehdä mitään muuta? Miksi lapsi tulee isälle, jos hän on isän luona käytännössä yksin? Miksi ette tee mitään yhdessä - voisitte urheilla tai tehdä jotain muuta kivaa yhdessä - mitä se nyt onkin? Ei kait teillä vain istuta sisällä neljän seinän sisällä koko viikonloppua vai mikä ihme on ongelmana?

yhdessä tekeminen ei ole luonnekasta. Ja itse ainakin pienten lasten äitinä, koen, että olen vanhemmuuteni tehnyt, kun omani olen hoitanut. Ja, kun omilta lapsilta on lepoa, nautin omaa aikaani. Isänsä voi ja tekeekin juttuja tämän lapsen kanssa, mutten minä. Minulla on oikeus omaan aikaan myös joka toinen vkonloppu.

Voi olla itsekästä, mutta mulla on lapsia määrä X, enkä ole muistaakseni tätä lasta synnyttänyt. Ampukaa vaikka, mutta näin se menee. Ja toisaalta, minkä ihmeen takia minäkään mitään yrittäisin, kun isänsä laitttaa leffan pyörimään ja ostaa 10 e karkkia Makuunista? Ja kun leffa loppuu voi mennä loppuillaksi nettiin...

Vierailija

esim. 15-vuotiasta ei kamalasti innosta lähteä toiselle paikkakunnalle viettämään pe-iltaa, kun kaikki kaverit ovat muualla?

Mitäpä äitipuoli voi tähän tarjota: iltapalaa, tv:n katselua ja nukkumaan säädylliseen aikaan, vai? Kumpikohan voittaa: bileet kaverien kanssa/kaupungilla hengailua vai iltapala????

Siellä taas joku lähiäiti puolustaa lapsensa isävierailua piittaamatta, miten se "palvelee" lapsen haluja....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat