Sovitaan, että mä olen tänä iltana teidän sylkykuppinne, kerron vähän ja saatte haukkua!

Vierailija

.

Kommentit (5)

Vierailija

Olen alle 30 v

Naimisissa

3 lasta

Erittäin onnellisessa parisuhteessa

Lihava BMI 35

Hullu (lääkitys on sekä minulla että miehelläni)

Olen viettänyt superihanan joulun, tosin syönyt liikaa ja juonut alkoholiakin

Tupakoin epäsäännöllisen säännöllisesti, tänään meni 2 tupakkaa

Vierailija

olen etä-äiti. Lapset ovat isän luona.. jouluna olin siellä, kunnes isukki ratsasi puhelimeni, soitti kaikille miespuolisille muistiossa, ja kun soitin parvekkeelta perästä ja pyytelin anteeksi, tuli ja hajotti puhelimeni. Jouduin lähtemään. Omistan hometalon, nukun paljaalla lattialla ja ainoa mahdollisuuteni tavata lapsiani on heidän isänsä luona. Mutta se maksaa minulle luonnossa. Enkä saa elää elämääni. Riidat alkoivat siitä taas kun eräs mies kahden vuoden takaa soitti minulle ja toivotti hyvää joulua. Ja .. olisin tyytynyt tämän exän vaatimuksiin muuten, mutta hän itse jätti minut, eikä halua minua takaisin. Hän saattaa ehdottaa että tulisin kun lapset (minun omani) jo nukkuvat.. antaisin hänelle anaalia, ja häipyisin ennen kuin lapset heräävät. terveisiä riston sukulaiset jotka pidäte häntä niin hyvänä isinä.

Vierailija

Olen yhdessä miehen kanssa, jota en ole rakastanut yli vuoteen. Mies kohtelee minua kuin prinsessaa ja minä häntä kuin paskakasaa. Meillä on yhteinen lapsi mutta harkitsen puolitosissani rupeamista etä-äidiksi hänelle- sairastan muutamaa juttua jotka estävät minua kiintymästä kunnolla lapseeni enkä oikein jaksa huolehtia hänestä edes silloin kun haluaisin. Mies on loistava lapsen kanssa mutta muuten kaikinpuolin epätyydyttävä puoliso; lihava, ruma, lyhyt, tyhmä, laiska, lapsellinen, köyhä, ei tajua mistään syvällisestä mitään.

Viimeksi eilen tulin kotiin taxilla ja mittailin komeaa kuskia siinä mielessä. Ajatus seksistä hänen kanssaan sai kutinaa vatsanpohjaan, oman mieheni jyystämistä en jaksa edes ajatella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat