Tuntuiko susta ennen plussaa, että koko ajan on menkat tulossa?

Vierailija

Mulla jäytää ja jäytää tuolta alavatsasta koko ajan, mutta mitään ei vaan tule. Jatkuvasti ramppaan vessassa, kun tuntuu että verta valahtaa housuihin.

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Ennen plussaa ei edes ole mitään raskautta, on vain hedelmöitynyt munasolu irrallaan äidin elimistöstä.

Puhut varmaan läpi raskauden, ja tuputat sitä muillekin, tasan oikeilla termeillä. Alkiolla, sikiöllä, jne. Pääset heti viisastelemaan, että ei voi olla vauva vielä kun ei ole syntynyt. Mukavaa?

Entä mistä tiedät missä vaiheessa on "ennen plussaa"? Eräs ystäväni teki raskaustestin kun kuukautiset oli myöhässä 3vko. Eli Rv7. Aika sitä ennen oli "ennen plussaa". :-D

Vierailija

sellainen olo, niinkun joku tossa jo aikaisemmin kuvailikin. alaselkää jomotti, ja kokoajan tunne että nyt holahti, mutta ei.... sitten alkoi rintoja pakottaa.

Vierailija

Lainaus:

Ennen plussaa ei edes ole mitään raskautta, on vain hedelmöitynyt munasolu irrallaan äidin elimistöstä.

Esikoisen raskaudesta tunsin raskauden jo 4 päivää yhdynnän jälkeen, siinä sulle.

t: 2

Vierailija

Lainaus:

ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa?

Mulla on normaalisti kuukautiskierto 28 päivää.

Jo tasan viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, alkoivat hajut hyökkäämään nenuun, ja arvasin, että olen raskaana.

Tein testin, ja näytti haaleaa plussaa.

Nyt tuo poika on 6 vuotias, joten kyllä se piti paikkansa se testi ;)

Ja itse ap:n kysymykseen:

Viime raskaudessa (vauva nyt 3 kk) kävi niin, että testipäivän aamuna mieheni vinoili mulle, että "sullahan on aivan selkeät pms-oireet, kiukuttelet ja äksyät kaikesta mulle, makea maistuu ja eilenkin hinkkasit jollakin hammastikulla lattialistojen rakoja" ;)

No, ihan extempore ajattelin testata (2 pvää ennen kuin oletin kuukautisten alkavan), ja kappas...komeat 2 viivaahan sinne tuli :)

Vauva oli kovin toivottu, pitkään yritettykin, joten erittäin toivottu tulos oli, mutta yllätti silti totaalisesti, sillä itsekin tunsin voimakkaat pms-oireet, ja olin varma että menkat alkavat.

Vierailija

Lainaus:

Minkälaisia menkkaoireita? Ai miten niin toivon plussaa.. (:

Ap

Eli mahaan sattui ihan menkkamaisesti ja vähän yli ja selkään särki. Just sellainen olo, että nyt alkaa. En osaa sen tarkempaa kuvailla. Toisessa raskaudessa ei ollut mitään ja silloin sitä ihmettelin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat