Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa niin helvetisti...

Vierailija

tai sinne tk:hon jos ei muu auta. Tajuat varmaan itsekin ettet todellakaan ole henkisesti kunnossa, ei silloin voi työelämässä edes olla mukana. Hoidat ensin itsesi kuntoon, kuinka kauan se sitten viekin aikaasi. Kehoitan myös sinua avautumaan jollekin läheiselle ihmiselle, että tietävät tilanteesi. Yksin ei kannata ajatusten kanssa jäädä. Huomenna aamulla suoraan luuri käteen ja alat pommittamaan paikkoihin mistä voi apua saada. Jos ei tuota tulosta niin marssit suoraan sinne mielenterveystoimistoon, tk:hon tai jonnekin muuhun kriisipaikkaan, jotka ottavat ihmisiä vastaan kun asiat elämässä hullusti, syystä tai toisesta. Pohjoisessa ainakin meillä sellainen paikka kuin Mobile, joka auttaa ja ohjaa ihan mimmosissa tilanteissa tahansa.

Onnea matkaan! Vilpittömästi.

Kommentit (2)

Vierailija

Monta päivää jo ollut sellainen olo, että joku seisoo rintakehän päällä ja kuristaa samalla. En saa iloa mistään ja on olo, että hajoan pirstaleiksi. Itsemurhaa mietin jatkuvasti ja se tuntuu kaikkein järkevimmältä tavalta lopettaa kärsimys. Yhtenä päivänä meni vain voimat ja en päässyt sängystä ylös ennen kuin sain rauhoittavia. Nyt on rauhoittavat loppu ja mieli huutaa tapa ittes. Viikon päästä alkaa uusi työ ja pelottaa kuinka saan itsestäni siihen mennessä työkuntoisen, mahdanko edes päästä maanantaina lääkäriin jospa terveyskeskuksen ajanvarauksen täti torppaa mun pyyntöni saada aika.

Vierailija

Kaikki iski niin äkkiä. Olin silittämässä lapsen paitaa ja olo oli ihan ok ja yhtäkkiä alkoi kuristaa ja painaa ja voimat vaan valui pois ja halusin kuolla. Nyt tätä tunnetta on ollut jo viikon. Syön masennuslääkkeitä jatkuvasti. Olen ollut lääkityksellä jo 8 vuotta. Se ei silti näytä estävän nopeaa vaipumista masennukseen. Välillä toivon, että saisin laitospaikan. En jaksa tätä elämää.

ap

Uusimmat

Suosituimmat