Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä varatulle miehelle seksiä?

Vierailija

Kun nainen on töidensä takia naatti?

Asun Pispalassa

Savuton ja raitis

Naiset - Olisiko teillä minulle käyttöä?

iloitkaamme@yahoo.se ( jos kiinnostaa)

Kommentit (9)

Vierailija

mikä pillupoliisien invaasio taas kun joku uskaltaa etsiä seuraa. Eikö tanttaraisilla riitä omassa elämässä jännitystä kun pitää tulla ruikuttamaan?

Vierailija

Toivottavasti ei muitakaan kiinnosta, varattu mikä varattu. Kai annat myös kumppanillesi täydet oikeudet käydä välillä vieraissa virkistäytymässä?

Vierailija

vierasta pimperoa mieli. Aivan tavallista miehillä.

Ja tiedän 100 varmasti yhtä lailla ehkä puolen varattujen naisten tekisi mieli joskus rakastella vieraiden miesten kanssa. Mitäs tuota kenenkään on jeesustelemaan tai moralisoimaan mihinkään suuntaan.

Toinen asia sitten tietysti on, että onko tämä se oikea palsta hakea rakastelukumppania; Ehkä on, ehkä ei.

ukkobuddy@yahoo.co.uk on yksi osoite jos vaikka ensi viikonloppuna joku pääkaupunkiseudulla majaileva sattuisi elämäänsä vaihtelua tarvitsemaan; Pituutta ja kokoa miehessä riittää ainakin yhdellä tapaa ja keskikokoa toisella tapaa.

Vierailija

Eikös seuranhakuilmoituksiin hyvän maun mukaisesti ole tapana ollut laittaa hieman jotain muutakin tietoa itsestään kun että "toosaa tekis mieli". Tai eihän se mikään sääntö ole mutta yleinen käytäntö kylläkin. Seuranhakupalstat mun mielestä jossain muualla kun täällä, tosin wannabe pelimieshän "löytääkin" sellaisista paikoista joihin muut petoeläimet eivät ole kerenneet saaliille.

Vierailija

ei se jaksakkaan kun se on niin väsyny. Sillä aikaa kun sinä etit vauvapalstalta seksiseuraa niin minä duunaan muijaasi töissä.

Uusimmat

Suosituimmat