Haluton olo

Vierailija

Oon 32v ja mulla on 23v rakas,

Oon tosi tukeva mies, Notkea jne.

Sinkkuna tuli tunkattua 3-5 krt /vrk

nyt parisuhtees 1 krt / kk

yllättäen kumppani ei oo kovinkaan tyytyväinen

Mut kun rakastelu ei maistu edes peppuun. oma lempi hommeli.

Eli kertokaapa mistä intoa seksin saralle.

Raksuta rakastani kovasti

Markus

Kommentit (10)

Vierailija

Toimii varmasti : "Tee lapsi tai mene naimisiin, se vie halut naiseltakin.." jos ei 1 lapsi riitä pitemmän päälle niin tehkää toinen tehoaa varmasti ja lopullisesti.

Vierailija

Tässä on NUKUTTU uudessa sängyssä nyt yksi yö.

JA halut on aika vähissä .

Suorastaan ketuttaa mutta ei tämä mies syty nänit on kovana ja nainen haluissaan mutta jos ei saa jöpöttämään on se rankkaa

Nainen on suorastaan innoissaan mutta jos ainut keina saada kaveri edes hiukan värisemään on suuhoito on tilanne eika toivoton.

koti työtä ei oo tehtu juurikaan

intohimo on vaan kadonnut, ja kumppanin himoihin vastaamattomuus on tuska jota ei toiselle soisi.

Liikuntaa olen vähän lisännyt pelkään kuitenkin entuudestaan väsyväni.

jos siis jollain on ehdotuksia lisää saada mies innostumaan uudelleen seksista tämä mies olisi oma kohtaisesti todella kiitollinen

Tällä hetkellä edes kumppanini hot baby serkku ei saa minun mielenkiintoa heräämään

no tunnustan että kolmen kimppa tässä oli syksystä kokeilussa ja jotain seksullisen toleranssin kasvamisesta tässä lienee kyse

kun se kuitenkaan ei toiminut ei siihen ole paluuta

Markus

Vierailija

toi oli kyllä mahtava toi "en uskalla harrastaa liikuntaa kun pelkään väsyväni vain enemmän". Entisenä möhömahana voin sanoa että harrasta ny vaan sitä liikuntaa ja jos se väsyttää vielä enemmän niin sitten takas sipsi ja kalja -dieetille.

Vierailija

Olisiko kolmen kokeilu ollut liikaa?

Niinhän voi käydä, jos rikkoo omia rajoja ja samalla murtaa käsityksensä omasta itsestään. Näillä palstoilla on välillä niin hurjia juttuja, että ihan joka mies ja nainen ei niitä kestäisi ilman että pää hajoaa. Morkkis?

Vierailija

Sitähän suurin osa naisista haluaa. Esileikki hitaasti, kiusoitellen. Ei heti pidä hyökätä kiinni sinne. Ensin niska, kyljet silitellään. Sitten reisien sisäpinta, vatsa, rinnat... Sitten taas hitaasti lähestytään.. Peppuhommelit pitää esittää oikein. "Saanko panna peppuun?" on varmin tapa saada kieltävä vastaus. Kehua saa tyyliin "Ihana naiseni" jne. eli osoittaa välittäminen ja rakkaus.

Rivoiluihin innostuu kuitenkin aika pieni osa naisista, vaikka täällä niitä tuntuu olevan normaalia enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat