Voiko lapselle laittaa tatuoinnin?

Vierailija

Miehelläni ja minulla on kummallakin tatuointeja: minulla pari kolme pienehköä, miehelläni monta isoa. 7-vuotias esikoisemme (poika) on jo useamman vuoden halunnut omaansa. Voisiko lapselle laittaa tatuoinnin, jos hän on itse valmis siihen? Pojalla on korkea kipukynnys ja ajattelimme käyttää puudutuslaastaria. Jonkun ihan pienen jutun laittaisimme.

Kommentit (10)

Vierailija

Ensinnäkin tuskin löydätte tatuoijaa joka rupeaa kuvaa hakkaamaan noin nuoreen. Toiseksi järkikäteen ap lapset nyt haluavat ihan mitä tahansa vanhemmillakin on.

Mulla ja ukolla on molemmilla useita tatuointeja mutta yksikään lapsi ei kuvaa ota ennen 18v.

Maku muuttuu niin moneen kertaan että kiva nalle puh ei olekkaan niin kiva muutaman vuoden päästä.

Vierailija

kutosluokalla oli kaveri johon käteen oli tatuoitu suht iso perhonen..muistan kuinka ihailtiin sitä silloin..lapsia kuin oltiin,mutta kyllä näin äitinä jälkeenpäin kauhistelen..en ymmärrä syytä miksi antaisit lapselle periksi ja muutenkin saisit olla perustelemassa ihmisille miksi olet luvan antanu ja pälä,pälä,pälä..harkitse nyt lykkäystä!

Vierailija

..eipä tulis mieleenkään kiduttaa lasta noin. On varmaan kypsä päättämään tuollaisista asioista, varmaan joo!! Vuoden päästä saattais haluta koko tatskan pois tai ihan eri kuvan. Toivottavasti kukaan ei missään suostu tekemään tatskaa noin pienelle. Aikuiset tehkööt ruumiilleen mitä tahtoo mutta lapsille ei!

Vierailija

Kyllähän meidänkin 5v ja 7v haluavat tatuoinnin kun äidilläkin on, meillä on tuo ratkaistu kuule ihan niin, että tiimarista haetaan LASTEN tatuointeja ja ovat niistä innoissaan

Vierailija

Sanot vaan, että uskonnollisista syistä haluatte tatuoinnin, niin kukaan ei sitä vastusta. Onhan se tärkeää lapsen yhteisöllisyydelle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat