Minkälainen paikka on ikaalisten kylpylä?

Vierailija

Kerro kokemuksiasi ikaalisten kylpylästä?

Kommentit (11)

Vierailija

Jos on lunta, siellä on kivat laskettelu ja pulkkamäet ja mukava puuhapaikka, jossa viihtyy koululaisetkin. Pingispöytä oli meidän pojille ihan paras. Kylpyläalue on ihan ok, porukkaa tietysti varsinkin hiihtoloma-aikaan vähän liiaksikin, mutta missäpä ei olisi. Ruoka on hyvää, jos tavallinen kelpaa eikä vaadi mitään erikoisuuksia. Huoneet on vähän kulahtaneita, näkyy, että on vanhoja, mutta ihan siistejä silti. kesällä on kiva uida uimarannalla ja on kaikkea aktiviteettia järjestetty. Talvella on myös pieni luistinrata, joten luistimetkin kannattaa pakata mukaan.

Vierailija

olen kerran käynyt enkä toista kertaa mene..hotellihuone tosi surkea epäsiisti ja astiat todella likaiset...laitoin palautetta hotellille enkä koskaan saanut vastausta.

Ainoa asia josta annan kiitoksen on hieronta...tosi hyvä

Vierailija

Nokian Eden. Eli siellä liikkuu paljon vanhuksia ja muita kuntoutettavia. Itse olen käynyt useamman kerran ja ihan mukava paikka on. Kylpylä-hotellista on kätevä tunneli itse kylpylärakennukseen, jossa uusimmat, mutta myös kalleimmat huoneet.

Vierailija

Tilavat huoneet, hyvä buffet-tarjoilu, hieno ranta. Ja Titi-nalle-talo ja Ikaalisten kauppala palveluineen.

Me käydään siellä kerran kesässä.

Vierailija

Huoneiden taso vaihtelee aika paljon majoituspaikan mukaan, onko peruskorjattu huone vai ei. Kunnostetut ovat mielestäni tilavia ja siistejä, peruskorjausta odottavissa on toivomisen varaa.

Vierailija

aika tasapaksua, varsinkin niissä yläkerran pizzerioissa. Eikä edes se alakerran parempi ravintola ollut mikään mielettömän hyvä, mutta en mä kyllä mitään ihmeitä odottanutkaan. Kesällä paikan sijainti on ihan mahtava, suomalaista kesämaisemaa parhaillaan. Terme on kuin neuvostoliitosta, siis se huoneistohotelli siinä vieressä ja itse kylpyläkin aika vanhanaikainen, mutta musta silti ihan viihtyisä. Hoito-osasto on hyvä, mutta hoidot kannattaa varata etukäteen. On kaikkina niinä kertoina, kun olen ollut siellä, ollut niin suosittu, että ex tempore ei kyllä olisi mitään saanut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat