Meidän tyttö ei ole hyvä koulussa. Olen lohdutellut, että ei se mitään

Vierailija

sinusta tulee hyvä äiti. Tyttö on niin lapsirakas.

Kommentit (5)

Vierailija

Ei nyt huono, mutta ei hyväkään, keskiarvo 7,5:n pintaan, kun muilla se on päälle ysin, yhdellä jopa 9,8. Mutta tämä "lahjaton" lapsi saikin keväällä hymypatsaan. Hän on lahjakas sosiaalisilta taidoiltaan, ja se on musta hyvä juttu.

Opelle: mun nörttipoika oli ihan rampa, kun oli eka päivän tehdastyössä, mutta sitkeästi hän siellä jatkoi työsopimuksen loppuun ja kunto kasvoi niin, että armeijaan mennessä ei ollut vaikeuksia. Armeijassa kunto testattiin jo erinomaiseksi.

Vierailija

ja ihan hyvin olen elämässä kuitenkin pärjännyt.

Itse asiassa paremmin kuin moni, joka oli hyvä myös koulussa. Työelämässä vaaditaan kuitenkin erilaisia taitoja kuin koulumaailmassa.

Vierailija

koulumenestys ei ole mitenkään oleellista siihen verrattuna, että lapsi on fyysisesti terve, osaa toimia toisten ihmisten kanssa ja oppii vastuuntuntoisen tavan työn tekoon. Fyysisellä terveydellä tarkoitan sitä, että lapsena pitää liikkua ja fysiikan/lihaksiston vahvistua, jotta ei kaksikymppisenä ole raihnainen ja puoliksi työkyvytön. Näitäkin näkee nykyään, kun lapsena on vaan istuttu paikallaan, niin kaksikymppisenä päivä jotain tehdastyötä hajoittaa fysiikan kokonaan.

Näillä perusasioilla pääsee elämässä pitkälle.

Vierailija

meillä sama ongelma yhden lapsen kanssa. Toiset lapsemme pärjäävät hyvin. Ovat hyviä oppilaita(ka 9.1, 9.0 ja 8,9) Vaikeaa tällä yhdellä kun ka on 7.1. Täysiä sisaruksia ovat. Terve on onneksi. Ujo, arka ja hiljainen luonteeltaan. Vertaa itseään toisiin. Itse yritän kannustaa ja iloitsen jokaisesta kokeesta joka on mennyt hyvin(yli 7) Huomiota ja kannustusta saa. Kova paikka on pienelle=(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat