Mikä ero (paitsi hinta) on halvoilla matkarattailla ja kalliilla?

Vierailija

Siis esim. Inglesina Zippy/ Graco Mirage?

kannattaako maksaa kolminkertainen hinta?

Kommentit (8)

Vierailija

kankaat parempilaatuisia, meillä oli aikoinaan Gracot, jotka vempulat ja huonot kankaat ja muovirenkaat kolisi, rakenne kitisi jne. Inglesinat sitten ihanat, kauniit ja niissä oli hyvät kumirenkaat.

Vierailija

Nyt pari vuotta vanhat eikä miksikään ole menny. No olen kyllä tarkka tavaran ku tavaran käyttäjä..

Ei kannata maksaa maltaita matkarattaista ku halvemmallaki saa hyviä!

Vierailija

en tiedä myydäänkö tätä merkkiä vielä cittareissa? mutta maksoivat jotain 50-60e tienoilla ja oli KUMIrenkaat.

Itse huomasin muiden matkiksiin niin erot lähinnä noissa pyörissä. Eli useissa oli heppoiset pienet muovipyörät. Ne alkoi lenksuttaa aika nopeesti. MUTTA halvemmistakin matkiksista (n 100e pintaan) löytyy tosiaan ihan kumirenkaisia...

Vierailija

En muista minkä merkkiset rattaat itse ostin joskus aikoinaan sittarista makso joku 30 euroa, ja tosi kauan kesti. Välillä joutu pitää painavia ruokakassejakin rattaissa.

Vierailija

Meillä olleet kahdella lapsella käytössä 35€ maksaneet Gracot ja edelleen ihan ehjät. Olleet siis "kunnon" rattaiden ohella matkarattaina käytössä.

Vierailija

Meillä ollut useat Gracot, halpoja ja kalliitta eivätkä ole kestäneet puolta vuotta kauempaa. Reissaamme usein ulkomaille. Nyt vihdoin vaihdoin PegPeregoihin, ja nykyiset kestäneet jo kaksi vuotta! Inglesinasta ei kokemusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat