Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitkä seikat tärkeimmät jos ostaa läppärin? kun ei ole yhtään

Vierailija

kokemusta mistään. Haluan siis lähinnä surffata, hommata musaa kännykkään sieltä ja kehittää valokuvia. Semmoinen perus, mutta kun katsoo mainoksia en YMMÄRRÄ YHTÄÄN mitään kun siellä selitetään mitä ominaisuuksia siinä on.

Kommentit (4)

Vierailija

Läppäreitä on sellaisia jotka kestää kuljettamista, ja sitten on läppäreitä jotka on tarkoitettu vain pöytäkäyttöön.

Kannattaisi varmaan hieman surffata netissä, Mikrobitti, Tietokone ja Tekniikan maailma on tehneet läppäritestejä. Itse ainakin hankkiessani jotain tekniikkaa josta en mitään tajua olen noita testejä lukiessani keksinyt, mitkä ominaisuudet on itselle tärkeitä ja mitkä ei.

Jos rahalla ei ole väliä, niin kannattaa ehkä harkita Lenovo (aiemmin läppärinä tunnettu IBM:nä). Ne kestää kuljetusta paikasta toiseen ja niissa on 3 vuoden takuu, kun useimmissa on vain 1 vuosi.

Vierailija

itselleni ja äidilleni olen katsellut kannettavia, keväällä pitäisi ostaa. Ainakin tuplaydinprosessori kannattaa olla ja muistia vähintään 2gigaa. Lisämuistin ostaminen on suhteessa koneen hontaan aika kallista, joten kannattaa satsata siihen heti alkuunsa. Käyttöjärjestelmää kannattaa myös pohtia etukäteen, windows vista on aika yleinen ja peruskäyttöön ihan ok.

Vierailija

Itse tosin tykkään mun iBookista, mutta lapsilla menee hermo näitten kanssa, ja jokainen on ostanut oman PC-läppärin. Macit ei ole mitään viihdekoneita.

Uusimmat

Suosituimmat