Reidet ja pakarat

Vierailija

Hei te hyvän kropan omaavat! Kertokaa mikä olisi paras liikuntamuoto muokkaamaan hyvän pepun ja kadottamaan selluliitit reisistä?!? Ilman, että tulee megalihaksia... KIITOS!

Kommentit (8)

Vierailija

Bodybump sai mun kroppani kuosiin,ei Les milsin bumppi vaan ohjaajan oma pumppi tunti!Imetyksen jälkeen aloitin todella rajun laihdutuksen,reilu tunnin vaunulenkkejä päi vittäin,3-4 krt/vk pumppi tunteja...söin vaan yhden lämpimän aterian päivässä ja aamu/valipalaksi porkkanaa tai näkkileipää,laihduin 12 kg 2 kk...nyt en ole käynyt hetkeen jumpilla mutta painon olen saanut pysymään mitoissa juomalla kahvia niin perkuleesti,en syö leipää ja katson hiukan mitä suuhuni laitan,kerran viikossa huijaan aineenvaihduntaa syömällä niin paljon kuin lähtee!!

Vierailija

Mitä painavampi lasti ja mitä enemmän ylämäkiä, niin sitä parempi. Olen n. 20 vuotta työnnellyt vaunuja ja rattaita, useimmiten lapsi tai lapsia kyydissä, joskus myös tytön mainospostia kymmeniä kiloja, ja peppu on pyöreä ja selluton, vaikka ikää on reilusti päälle neljänkympin.

Vierailija

niin osta pyöräkärry, eli sellainen pyörää kiinnitettävä kärry, johon voit laittaa lapset istumaan.

Kärryt kestävät tyypillisesti noin 40 kg kuorman (paremmat hieman ylikin), eli sopiva kahdelle pienelle lapselle. Pyöräile niiden kanssa paljon, ei tietenkään kovilla pakkasilla, mutta kesällä ainakin. Ylämäkiä ja pitkiä lenkkejä, niin kyllä perse ja jalat saa kyytiä.

Vierailija

Tai koita seisoma asennosta laskeutua kyykkyyn (jalat 90 asteen kulmaan) ja sieltä ylös. Oleellista on että liike tehdään hitaasti eli aikaa pitää kulua esim. 10 s. alas ja toiset 10 ylös. Toista niin monta kertaa kuuin jaksat. Jonka jälkeen uudestaan.

Lihaksia on turha pelätä. Nainen ei voi saada niin paljon lihaksia että ne ketään häiritsisivät. Bodarit tekevät todella kovin töitä lihasten eteen.

Punttisalilla on pari muutakin laitetta jotka sopivat, kysy sieltä. Sellun saa pois parhaiten, kun kehittää jaloissa ja takamuksessa olevia lihaksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat