Neljäs päivä tupakoimatta, muita vasta stumpanneita?

Vierailija

Aika tuskaisia päiviä ollut, tuntuu että tupakka pyörii vain mielessä. Toistaiseksi olen jaksanut tsempata itseäni, mutta onko täällä muita saman asian kanssa kamppailevia?

Kommentit (9)

Vierailija

Minäkään en vois koskaan milloinkaan polttaa yhtään ainoaaa tupakkaa koska mensis välittömästi 1,5 askia päivässä :(

Miehen pakotin lopettamaan kun alettiins eurustelemaan. Hän voi hyvin sillointällöin kännissä polkttaa eli pari kertaa vuodessa, mutta ei hänellä ole mitään ongelmia olla täysin ilman muuten........

Vierailija

Olen aiemminkin pariin otteeseen lopettanut, kun olen tullut raskaaksi. Sitten on taas "mopo karannut käsistä" pikkuhiljaa. Nyt tuli olo, että eiköhän tämä ole jo nähty. Olen miettinyt jo kaikkia motivointikikkoja (itsensä palkitseminen luonnollisesti) ym. suu kyllä kaipaa koko ajan jotakin, purkkaa ja pastillia mennyt. Tarvii porkkanoita hakea tms. ettei tulisi kamalasti kannettavaa näiden joulukilojen päälle!

Vierailija

Jouluaattona olen viimex röökin vetäny!Ei vaan ole tehny mieli...ihme kyllä.Toivon kans et itsekuri säilyy sit kun tulee se hetki et tekee mieli....

Vierailija

T: 8v sitten viimeisen kerran tumpannut. :)

Ilman nikotiinipurkkaa en olis pystynyt. Söin sitä puoli vuotta, ensimmäiset 3kk taukoamartta ja siitä se sit alkoi hiipumaan..... Kunnes 6kk kohdalla ajatteljn,e ttä ihan turhaa jauhaa 2-3 purkkaa/pv ja vaihdoin ne Jenkkiin :D

Mutta mä päätin lopettaa... En alkaa lakkoon...... Joka kerta kun ajattelin,e ttä voisin polttaa niin ajattelin, että

"muuten hyvä idea, mutta kun mä en polta enää koskaan niin en voi nyt polttaa yhtä röökiä ;)"

Vierailija

Mä olen ollut polttamatta kohta 2 vuotta ja edelleen tekee mieli tupakkaa aina välillä. Mä tiedän itsestäni sen , et jos poltan yhden tupakan, niin kohta on koko aski mennyt.

Nyt on paljon freesimpi olo ja iho kirkkaampi. Haju- ja makuaisti on parantunut todella paljon. Flunssat ovat vähentyneet ja on helpompi hengittää. Ajattele näitä vaikutuksia! Joka päivä kun olet polttamatta, niin olo paranee entisestään.

Tsemppiä!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat