Miehen tajuton vauvakuume

Vierailija

Onko vallan harvinaista, että miehellä on paljon suurempi vauvakuume kuin naisellaan? Ja jopa niin, että perheessä on jo neljä lasta ja mies välttämättä haluaa viidennen. En ole itse ollut koskaan niin vauvakuumeinen (olenkohan koskaan edes ollut?!) kuin mies nyt. Nyt jännään, onkohan miehen hakuammunta tuottanut tulosta... Minulla ei ole ehkäisyä, vaan olemme käyttäneet kondoma, mutta tässä kierrossa mies on "unohtanut" sen pari kertaa.

Kuopus on 2.5-vuotias, itselläni ikää on 30 vuotta - jotenkin elämä on ollut jo niin uomissaan ja olen haaveillut uusista opiskeluista. Kaikista karmeinta ja pahinta minulle on raskausajassa ollut älytön painonnousu, jonka pudottamiseksi olen joutunut tekemään aina 1-2 vuotta armottomasti töitä. Vihaan olotilaani ja olomuotoani raskaana ollessa, naiseus on kaukana silloin.

Salaa toivon, että menkat alkaisivat sittenkin. Olen sen myös miehelle sanonut ääneen. En tiedä, miten suhtautuisin positiiviseen raskaustestiin. Ylipäätään tähän tilanteeseen..!

Joskus kyllä tunnen, että olisi ihana saada vielä vauva taloon, mutta tiedän, että ikuiseksi haaveeksi jäisi ilman miehen innostusta...

Onko ihan outo tilanne meillä?

Kommentit (1)

Vierailija

Teillä on ihan oikeasti jo monta lasta, joista olla kiitollinen. Niinkuin varmaan olettekn. Sinuna toteuttaisin opiskeluhaaveeni ja katsoisin jo elämässä eteenpäin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat