Gymboreelta vaatetta tilanneet: miten ne Gymbucksit toimivat?

Vierailija

Vai onko ne tarkoitettu vain jenkeistä tilaaville?

Kommentit (10)

Vierailija

yhden paketillisen vaatetta :), tilauksen arvo 101$ ja siitä pois tuo 50$ gymbuckseja, niin postimaksun (22$) jälkeen maksettavaksi jäi 73$ eli noin 56€ - ei paha!! Tosi vähän vaan oli enää kokoja jäljellä, itse tilasin 1v tytölle sekä 5v ja 7v pojille, heille ei löytynyt kuin alusvaatetta. Mutta tytölle kivoja sukkiksia, leggareita, bodeja, parit housut... Olen tyytyväinen :D

ap

Vierailija

maksetaan visalla, toimitus pari-kolme viikkoa (standard), tullin raja 45 euroa, euro nyt noin 1,3 dollaria.

Lainaus:

Maksetaanko Visalla? Kauanko kestää toimitus? Minkä hintaisen tilauksen voi tehdä ilman, että tulli puuttuu asiaan? Ja vielä, osaako joku sanoa mikä mahtaa olla US-dollarin kurssi suhteessa euroon eli kannattaako noita tilata?

Vierailija

Lainaus:

yhden paketillisen vaatetta :), tilauksen arvo 101$ ja siitä pois tuo 50$ gymbuckseja, niin postimaksun (22$) jälkeen maksettavaksi jäi 73$ eli noin 56€ - ei paha!! Tosi vähän vaan oli enää kokoja jäljellä, itse tilasin 1v tytölle sekä 5v ja 7v pojille, heille ei löytynyt kuin alusvaatetta. Mutta tytölle kivoja sukkiksia, leggareita, bodeja, parit housut... Olen tyytyväinen :D

ap

Vierailija

Lainaus:

maksetaan visalla, toimitus pari-kolme viikkoa (standard), tullin raja 45 euroa, euro nyt noin 1,3 dollaria.

Lainaus:

Maksetaanko Visalla? Kauanko kestää toimitus? Minkä hintaisen tilauksen voi tehdä ilman, että tulli puuttuu asiaan? Ja vielä, osaako joku sanoa mikä mahtaa olla US-dollarin kurssi suhteessa euroon eli kannattaako noita tilata?

Vierailija

Tänään alkoi se Gymboreen Gymbucksien käyttöaika. Mulla olisi 50$ arvosta niitä käytössä mutta kysymys kuuluu: voiko niitä käyttää jo alennettuihin tuotteisiin vai onko pakko ostaa uusista kokoelmista vaatetta ja käyttää ne niihin??

Kysyn siksi että sain Gymboreelta muistutusviestin että tänään alkaa gymbucks-päivät ja otsikossa lukee: Save $25 When You Redeem Gymbucks On New Styles!

Eli käykö vain New styles eli uusiin kokoelmiin? Mulla olis ostoksia vain aletavarasta...

Kiitos jos joku tietää!!

Vierailija

Gymboreen sivuilta näet päivämäärät, milloin niitä voi kerätä. Juuri nyt ainakin, muistaakseni vielä tammikuun ekan viikon. Kun tilaat vähintään 50 dollarilla (postikuluja ei lasketa mukaan), saat 25 dollarilla Gymbuckseja, 100 dollarin ostoksilla saat 50 Gymbucksia jne.

Seuraavan kerran Gymbuckseja voi käyttää (redeem) 15.-25.1.2009. Kun ostat 50 dollarilla, saat 25 dollaria alennusta Gymbuckseillasi jne. sen mukaan kuinka paljon sinulla on niitä entisistä ostoksistasi ja paljonko haluat käyttää.

Katso G:n sivuilta tarkkaan, mitkä koodit ovat niitä Gymbuckseja, ettet vahingossa heitä niitä roskikseen. Gymbucksit ovat siis henkilökohtaisia koodeja, ei mitään seteleitä.

Hyvää tässä on se, että voi tilata paljon puoleen hintaan. Varsinkin, kun lähtöhinnatkin ovat jo alennettuja, niin saa paljon kivaa vaatetta hyvin edullisesti.

Huonoa on taas se, että Gymbuckseilla saa ostaa juuri silloin, kun aleaika on lopuillaan ja kivaa tavaraa ja kokoja on jäljellä vähän ja kaikki muutkin ovat sitä ostamassa.

Vierailija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat