Maalismasut sf mitta???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei vaan kaikki. olisin kiinnostunut tietämään minkäkokoisia masuja muilla on. Minulla on jokseenkin iso...sf mitta viime neuvolassa 26,5cm ja viikkoja taisi olla 25 ja nyt mittasin navan kohdalta vatsaa ja sain mitan 104cm...kiloja ei ole tullut kuin 8kg, mutta pelottaa että onko lapsi jättiläinen..esikoinen oli rv 30 navan ympärys 102cm ja sf mittakin aina miinus käyrällä...ois kiva tietää kuinka muila?

terv: Särki RV 28+1

Kommentit (2)

Vierailija

rv 27+1 Sf-mitta 28cm. 4D -Ultrassa rv 29+2 vauvan sen hetken painoksi saatiin 1532g ja syntymäpainoarvioksi tuli n 4kg tai vähän yli. Mulla nyt isompi maha ku aiemmissa raskauksissa (odotan kolmatta) mutta toisaalta moni on sanonut että mitä useamman on kohdussaan kantanut sitä isommaksi se kasvaa :). Mulla ei vielä ole stressia tosta mitasta vaikka yläkäyrällä meneekin ja yli(kin) nelikiloista povattiin. Luotan neuvolatätini ammattitaitoon arvioida sikiön kokoa ihan loppuvaiheessa ja jos tuntuu KOVIN isolta, luotan siihen että pääsen synnytystapa arviointiin. :) Ja toisaalta, on helpottavaa tietää että kaveri mahassa kasvaa.. olis kauheeta kun joutuis stressaamaan, mikä on vialla kun ei kasva.

kolmekamua & käpy rv 30+6

Vierailija

Mulla sf oli viimeneuvolassa rv 28 25 cm ja painoarvio rv 28+5 ultrassa 1.1kg. Mittasin vatsan suurimmasta kohdasta 106cm. Esikoisesta sf oli suunnilleen samoilla viikoilla rv 27+1 24cm ja painoarvio rv 29 1.2kg, vatsan ympärys rv 40 111cm. Vauva syntyi rv 40+3 3320g

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat