Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvaan lihonneeni noin 1-1,5 kg joulun pyhinä

Vierailija

Painoni heiluu sen verran, etten vaa'astakaan voi tarkasti katsoa, mutta mahasta päätellen.

Suklaata on tullut syötyä 1-2 kg, mutta muuten aika maltillisesti. Toki alkohjolia on mennyt ehkä hieman normaalia enemmän.

Olen kuitenkin yrittänyt käydä salilla, mutta en ole ihan kunnolla onnistuntu. Pari kertaa on jäänyt väliin, muuten olen joka päivä käynyt. Kohta salille ja avantoon uimaan.

Painoindeksi on noin 30.6. ja painoa 105 kg. Ennen joulua lähti 1-2 kg pois, ja koitan palata pyhien jälkeen samaan tilanteeseen, eli alkoholi melkein pois ja ruokaa pitää hiukan tsekata. Uskon että keväällä ollaa noin 90 kg:ssa.

Tässä on joulukuussa aloitettu pieni elämäntapa remontti, mutta jouluksi annoin hyvällä omalla tunnolla itselleni luvan mässätä, tiedän että pystyn muuttamaan elintapani ja pudottamaan painoa. Onnistuinhan siinä jo 3 viikon ajaksi, eikä tehnyt yhtään pahaa, päinvastoin.

Kommentit (3)

Vierailija

Normaalisti olisi helppo ne pari kiloa karistaa pyhien jälkeen, mutta nyt kun olen raskaana niin ei voi oikein laihduttelemaan ruveta. tietenkin terveellisesti voi syödä, mutta kun on järkyttävä nälkä koko ajan niin ei viitsi ruuan määrässä pihtailla, tulen vain huonolla tuulelle. =)

Vierailija

Mä olen joutunut syömään muittenkin edestä, kun ei noille mahatautisille mikään maistu. Itse paranin sopivasti jouluksi. Ensi vuonna alkaa pieni painon pudotus.

Uusimmat

Suosituimmat